Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7848
Назва: Методологічні засади підготовки майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності з учнями молодших класів
Інші назви: Методологические основы подготовки будущих учителей к здоровьязбережувальнои деятельности по учащимися младших классов
Methodological bases of preparation of future teachers for health-preserving activity with students of junior classes
Автори: Долинський, Борис Тимофійович
Долинский, Борис Тимофеевич
Dolinsky, Borys Tymofiyovych
Кравчук, І. В.
Kravchuk, І. V.
Папіровський, В. В.
Papirovskyi, V. V.
Подоленко, О. І.
Podolenko, O. I.
Ключові слова: підготовка майбутніх учителів
навчально-виховна діяльність
здоров’язбережувальні навички і вміння
молодші школярі
подготовка будущих учителей
учебно-воспитательная деятельность
здоровьясберегательные навыки и умения
младшие школьники
health skills and abilities
training of future teachers
educational activities
junior high school students
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Долинський Б. Т. Методологічні засади підготовки майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності з учнями молодших класів / Б. Т. Долинський // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини : матеріали І міжнар. інтернет-конференції, присвяченої 70-річчю факультету фізичного виховання, ( м. Одеса, 11-12 жовтня 2017 р.) / за ред. : О. Я. Чебикін, П. Б. Джуринський [та ін.]. – Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 93-97.
Короткий огляд (реферат): Встановлено, що в основу проблеми підготовки майбутніх учителів до формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів у навчально-виховній діяльності покладено аксіологічний, системний, особистісно-діяльнісний і культурологічний підходи. It is established that the problem of preparing future teachers for the formation of health skills and abilities of junior schoolchildren in educational activities is based on axiological, systemic, personal-activity and culturological approaches. Установлено, что в основу проблемы подготовки будущих учителей к формированию здоровьясберегательных навыков и умений у младших школьников в учебно-воспитательной деятельности положен аксиологический, системный, личностно-деятельностный и культурологический подходы.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7848
Розташовується у зібраннях:Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dolinsky Borys Tymofiyovych 2017.pdf2.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.