Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7848
Title: Методологічні засади підготовки майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності з учнями молодших класів
Other Titles: Методологические основы подготовки будущих учителей к здоровьязбережувальнои деятельности по учащимися младших классов
Methodological bases of preparation of future teachers for health-preserving activity with students of junior classes
Authors: Долинський, Борис Тимофійович
Долинский, Борис Тимофеевич
Dolinsky, Borys Tymofiyovych
Кравчук, І. В.
Kravchuk, І. V.
Папіровський, В. В.
Papirovskyi, V. V.
Подоленко, О. І.
Podolenko, O. I.
Keywords: підготовка майбутніх учителів
навчально-виховна діяльність
здоров’язбережувальні навички і вміння
молодші школярі
подготовка будущих учителей
учебно-воспитательная деятельность
здоровьясберегательные навыки и умения
младшие школьники
health skills and abilities
training of future teachers
educational activities
junior high school students
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Долинський Б. Т. Методологічні засади підготовки майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності з учнями молодших класів / Б. Т. Долинський // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини : матеріали І міжнар. інтернет-конференції, присвяченої 70-річчю факультету фізичного виховання, ( м. Одеса, 11-12 жовтня 2017 р.) / за ред. : О. Я. Чебикін, П. Б. Джуринський [та ін.]. – Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 93-97.
Abstract: Встановлено, що в основу проблеми підготовки майбутніх учителів до формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів у навчально-виховній діяльності покладено аксіологічний, системний, особистісно-діяльнісний і культурологічний підходи. It is established that the problem of preparing future teachers for the formation of health skills and abilities of junior schoolchildren in educational activities is based on axiological, systemic, personal-activity and culturological approaches. Установлено, что в основу проблемы подготовки будущих учителей к формированию здоровьясберегательных навыков и умений у младших школьников в учебно-воспитательной деятельности положен аксиологический, системный, личностно-деятельностный и культурологический подходы.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7848
Appears in Collections:Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dolinsky Borys Tymofiyovych 2017.pdf2.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.