Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/782
Назва: Педагогічні умови статевого виховання старших дошкільників в дошкільних навчальних закладах
Інші назви: Педагогические условия полового воспитания старших дошкольников в дошкольных учебных учреждениях
The pedagogical conditions of senior preschool-age children sex education in preschool institutions
Автори: Попова, Наталя Юріївна
Попова, Наталья Юрьевна
Popova, Natalya Yurievna
Ключові слова: статеве виховання
статева вихованість
педагогічні умови
діти старшого дошкільного віку
половое воспитание
половая воспитанность
педагогические условия
дети старшего дошкольного возраста
sex education
gender awareness
pedagogical conditions
senior preschool-age children
Дата публікації: 2010
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Попова, Н. Ю. Педагогічні умови статевого виховання старших дошкільників в дошкільних знавчальних закладах [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Наталя Юріївна Попова; наук. кер. І. А. Княжева; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційне дослідження присвячене проблемі статевого виховання дітей старшого дошкільного віку в дошкільних навчальних закладах. У роботі визначена сутність феномена «статева вихованість дітей старшого дошкільного віку»; визначено його компоненти (когнітивний, емоційно-оцінювальний, поведінковий); схарактеризовано показники, рівні сформованості статевої вихованості дітей старшого дошкільного віку (достатній, середній і низький). В диссертации исследуется проблема полового воспитания детей стар-шего дошкольного возраста в дошкольных учебных учреждениях. В работе дано определение понятия «половое воспитание детей старшего дошкольного возраста», которое понимаем как целенаправленный процесс половозрастного становления детей, предполагающий овладение ими адекватной своему полу модели поведения, формирование положительного отношения к себе как представителю определенного пола и представлений о нравственных нормах отношений между людьми разного пола в социуме. Определены компоненты и показатели половой воспитанности детей старшего дошкольного возраста. The research focuses on the problem of senior preschool-age children sex education in preschool institutions. There has been analysed the essence of the notion “senior preschool-age children sex education”. The contents and the structure of this phenomenon, its components (cognitive, emotional and evaluative, behavioural) have been revealed. The indicators characterising the levels of preschool-age children gender awareness formation (sufficient, average, low) have been specified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/782
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Попова Наталья Юрьевна.aref.pdf215.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.