Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/781
Назва: | Педагогические условия полового воспитания старших дошкольников в дошкольных учебных учреждениях |
Інші назви: | Педагогічні умови статевого виховання старших дошкільників в дошкільних навчальних закладах The pedagogical conditions of senior preschool-age children sex education in preschool institutions |
Автори: | Попова, Наталья Юрьевна Попова, Наталя Юріївна Popova, Natalya Yurievna |
Ключові слова: | половое воспитание половая воспитанность педагогические условия дети старшего дошкольного возраста статеве виховання статева вихованість педагогічні умови діти старшого дошкільного віку sex education gender awareness pedagogical conditions senior preschool-age children |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского |
Бібліографічний опис: | Попова, Н. Ю. Педагогические условия полового воспитания старших дошкольников в дошкольных учебных учреждениях [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Наталья Юрьевна Попова; науч. рук. И. А. Княжева; ГУ "Южноукр. нац. пед. ун-т им. К. Д. Ушинского". – Одесса, 2010. – 340 c. |
Короткий огляд (реферат): | В диссертации исследуется проблема полового воспитания детей старшего дошкольного возраста в дошкольных учебных учреждениях. В работе дано определение понятия «половое воспитание детей старшего дошкольного возраста», которое понимаем как целенаправленный процесс половозрастного становления детей, предполагающий овладение ими адекватной своему полу модели поведения, формирование положительного отношения к себе как представителю определенного пола и представлений о нравственных нормах отношений между людьми разного пола в социуме. Определены компоненты и показатели половой воспитанности детей старшего дошкольного возраста. Дисертаційне дослідження присвячене проблемі статевого виховання дітей старшого дошкільного віку в дошкільних навчальних закладах. У роботі визначена сутність феномена «статева вихованість дітей старшого дошкільного віку»; визначено його компоненти (когнітивний, емоційно-оцінювальний, поведінковий); схарактеризовано показники, рівні сформованості статевої вихованості дітей старшого дошкільного віку (достатній, середній і низький). The research focuses on the problem of senior preschool-age children sex education in preschool institutions. There has been analysed the essence of the notion “senior preschool-age children sex education”. The contents and the structure of this phenomenon, its components (cognitive, emotional and evaluative, behavioural) have been revealed. The indicators characterising the levels of preschool-age children gender awareness formation (sufficient, average, low) have been specified. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/781 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Попова Наталья Юрьевна.pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.