Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/781
Назва: Педагогические условия полового воспитания старших дошкольников в дошкольных учебных учреждениях
Інші назви: Педагогічні умови статевого виховання старших дошкільників в дошкільних навчальних закладах
The pedagogical conditions of senior preschool-age children sex education in preschool institutions
Автори: Попова, Наталья Юрьевна
Попова, Наталя Юріївна
Popova, Natalya Yurievna
Ключові слова: половое воспитание
половая воспитанность
педагогические условия
дети старшего дошкольного возраста
статеве виховання
статева вихованість
педагогічні умови
діти старшого дошкільного віку
sex education
gender awareness
pedagogical conditions
senior preschool-age children
Дата публікації: 2010
Видавництво: Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского
Бібліографічний опис: Попова, Н. Ю. Педагогические условия полового воспитания старших дошкольников в дошкольных учебных учреждениях [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Наталья Юрьевна Попова; науч. рук. И. А. Княжева; ГУ "Южноукр. нац. пед. ун-т им. К. Д. Ушинского". – Одесса, 2010. – 340 c.
Короткий огляд (реферат): В диссертации исследуется проблема полового воспитания детей старшего дошкольного возраста в дошкольных учебных учреждениях. В работе дано определение понятия «половое воспитание детей старшего дошкольного возраста», которое понимаем как целенаправленный процесс половозрастного становления детей, предполагающий овладение ими адекватной своему полу модели поведения, формирование положительного отношения к себе как представителю определенного пола и представлений о нравственных нормах отношений между людьми разного пола в социуме. Определены компоненты и показатели половой воспитанности детей старшего дошкольного возраста. Дисертаційне дослідження присвячене проблемі статевого виховання дітей старшого дошкільного віку в дошкільних навчальних закладах. У роботі визначена сутність феномена «статева вихованість дітей старшого дошкільного віку»; визначено його компоненти (когнітивний, емоційно-оцінювальний, поведінковий); схарактеризовано показники, рівні сформованості статевої вихованості дітей старшого дошкільного віку (достатній, середній і низький). The research focuses on the problem of senior preschool-age children sex education in preschool institutions. There has been analysed the essence of the notion “senior preschool-age children sex education”. The contents and the structure of this phenomenon, its components (cognitive, emotional and evaluative, behavioural) have been revealed. The indicators characterising the levels of preschool-age children gender awareness formation (sufficient, average, low) have been specified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/781
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Попова Наталья Юрьевна.pdf1.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.