Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7806
Назва: Розвиток творчого потенціалу майбутніх фахівців мистецько-педагогічного профілю у процесі диригентсько-хорової діяльності
Інші назви: Development of creative potential of future specialists of art and pedagogical profile in the process of conducting and choral activity
Автори: Ткаченко, Марина Юріївна
Tkachenko, Maryna Yuriivna
Radiushyna, Svitlana Oleksandrivna
Радюшина, Світлана Олександрівна
Ключові слова: творче мислення
творчий потенціал особистості
майбутній педагог
фахівець мистецько-педагогічного профілю
creative thinking
future teacher
creative potential of the individual
specialist in art and pedagogical profile
Дата публікації: 2020
Видавництво: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Бібліографічний опис: Ткаченко М. Ю. Розвиток творчого потенціалу майбутніх фахівців мистецько-педагогічного профілю у процесі диригентсько-хорової діяльності / М. Ю. Ткаченко, Радюшина С. А. // Наукові записки. Аcademic notes. Серія : Педагогічні науки. - Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2020. - Вип. 188. - С. 1-9.
Короткий огляд (реферат): в даному дослідженні мова йде про особистість майбутнього фахівця мистецько-педагогічного профілю, яка виступає носієм творчого начала. Аналіз наукової літератури показав, що у вчених відсутня єдність у поглядах на сутність поняття «творчий потенціал особистості», що пояснюється використанням різних підходів до його визначення і стосується не тільки самого поняття, а й процесу та механізмів розвитку творчого потенціалу майбутніх педагогів. Розвиток особистості відбувається в діяльності, яка керується системою мотивів. In this study we are talking about the personality of the future specialist in art and pedagogy, which acts as a carrier of creativity. Analysis of the scientific literature showed that scientists lack unity in views on the essence of the concept of "creative potential of the individual", which is explained by the use of different approaches to its definition and concerns not only the concept but also the process and mechanisms of creative potential of future teachers. Personality development occurs in activities that are guided by a system of motives.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7806
Розташовується у зібраннях:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachenko Maryna Yuriivna.pdf199.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.