Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7806
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткаченко, Марина Юріївна | - |
dc.contributor.author | Tkachenko, Maryna Yuriivna | - |
dc.contributor.author | Radiushyna, Svitlana Oleksandrivna | - |
dc.contributor.author | Радюшина, Світлана Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-26T05:56:39Z | - |
dc.date.available | 2020-05-26T05:56:39Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Ткаченко М. Ю. Розвиток творчого потенціалу майбутніх фахівців мистецько-педагогічного профілю у процесі диригентсько-хорової діяльності / М. Ю. Ткаченко, Радюшина С. А. // Наукові записки. Аcademic notes. Серія : Педагогічні науки. - Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2020. - Вип. 188. - С. 1-9. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7806 | - |
dc.description.abstract | в даному дослідженні мова йде про особистість майбутнього фахівця мистецько-педагогічного профілю, яка виступає носієм творчого начала. Аналіз наукової літератури показав, що у вчених відсутня єдність у поглядах на сутність поняття «творчий потенціал особистості», що пояснюється використанням різних підходів до його визначення і стосується не тільки самого поняття, а й процесу та механізмів розвитку творчого потенціалу майбутніх педагогів. Розвиток особистості відбувається в діяльності, яка керується системою мотивів. In this study we are talking about the personality of the future specialist in art and pedagogy, which acts as a carrier of creativity. Analysis of the scientific literature showed that scientists lack unity in views on the essence of the concept of "creative potential of the individual", which is explained by the use of different approaches to its definition and concerns not only the concept but also the process and mechanisms of creative potential of future teachers. Personality development occurs in activities that are guided by a system of motives. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка | uk |
dc.subject | творче мислення | uk |
dc.subject | творчий потенціал особистості | uk |
dc.subject | майбутній педагог | uk |
dc.subject | фахівець мистецько-педагогічного профілю | uk |
dc.subject | creative thinking | uk |
dc.subject | future teacher | uk |
dc.subject | creative potential of the individual | uk |
dc.subject | specialist in art and pedagogical profile | uk |
dc.title | Розвиток творчого потенціалу майбутніх фахівців мистецько-педагогічного профілю у процесі диригентсько-хорової діяльності | uk |
dc.title.alternative | Development of creative potential of future specialists of art and pedagogical profile in the process of conducting and choral activity | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра диригентсько – хорової підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tkachenko Maryna Yuriivna.pdf | 199.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.