Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7799
Title: Впровадження методу проектів як засобу інтенсивного навчання англійської мови майбутніх учителів фізики
Authors: Гохман, Олександр Рафаїлович
Gokhman, Oleksandr Rafailovych
Тадеуш, Ольга Харлампіївна
Tadeush, Olga Kharlampiivna
Ємельянова, Дар’я Володимирівна
Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna
Keywords: майбутні вчителя фізики
англійська мова
інтенсивне навчання
Issue Date: 2020
Publisher: Barca Academy Publishing
Citation: Гохман О. Р. Впровадження методу проектів як засобу інтенсивного навчання англійської мови майбутніх учителів фізики / О. Р. Гохман, Д. Р. Ємельянова, О. Х. Тадеуш // Eurasian scientific congress. Abstracts of the 4th International scientific and practical conference. – Barcelona : Barca Academy Publishing, 2020. – P. 196-202.
Abstract: Як метод інтенсивного навчання англійської мови застосовувався метод проектів. Загальний принцип методу проектів полягав у прямому зв’язку теми проекту зі змістом навчального матеріалу. Теми проектів визначалися відповідно до змістовних модулів навчальних програм із загальної фізики та іноземної мови за професійним спрямуванням. Робота над проектами здійснювалась у взаємодії викладачів фізики і англійської мови та майбутніх учителів фізики. Спілкування здобувачів освіти з викладачами проводилось за рахунок як аудиторних занять, так і годин, відведених на самостійну роботу для засвоєння загальної фізики та англійської мови. Проектна діяльність при навчанні англійської мови за професійним спрямуванням сприяла інтенсивному розвитку всіх мовних навичок, а саме: говорінню , читанню, аудіюванню та письму як у загальній, так і в професійній комунікації.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7799
Appears in Collections:Кафедра фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gokhman_2020.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.