Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7795
Title: Динаміка сформованості рівнів акмеологічного становлення майбутніх учителів
Other Titles: Динамика сформированности уровней акмеологического становления будущих учителей
The dynamics of development of the future teachers acmeological formation levels
Authors: Гурін, Руслан
Гурин, Руслан
Huryn, Ruslan
Кушнірук, Анастасія Сергіївна
Кушнирук, Анастасия Сергеевна
Kushniruk, Anastasiia Serhiivna
Yatsii, Oleksandr Mykhailivych
Яций, Александр Михайлович
Яцій, Олександр Михайлович
Keywords: майбутні вчителі
акмеологічне становлення
діагностика, критерії
формувальний етап
будущие учителя
акмеологическое становление
диагностика, критерии
формирующий этап
future teachers
acmeological formation
diagnostics
criteria
formative stage
Issue Date: 2020
Publisher: Одеса : Видавничий дім «Гельветика», Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Citation: Гурін Р. С. Динаміка сформованості рівнів акмеологічного становлення майбутніх учителів / Р. С. Гурін, А. С. Кушнірук, О. М. Яцій // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. –– Вип. 21. Т. 1. – С. 182-187.
Abstract: У статті висвітлено та проаналізовано результати діагностики рівнів акмеологічного становлення майбутніх учителів після проведення формувального експерименту за допомогою критеріального підходу. Спираючись на теоретичні результати дослідження, було виокремлено наступні критерії сформованості рівнів акмеологічного становлення майбутніх учителів: операційно-творчий, регулятивно-настановний та мотиваційно-конативний. На основі результатів дослідження було встановлено, що педагогічний гурток забезпечує створення сприятливого навчального середовища для акмеологічного становлення майбутніх учителів під час навчання в університеті. В статье проанализированы и представлены результаты диагностики уровней акмеологического становления будущих учителей после проведения формирующего эксперимента с помощью критериального подхода. Опираясь на теоретические результаты исследования, было выделено такие критерии сформированности уровней акмеологического становления будущих учителей: операционно-творческий, регулятивно-установочный и мотивационно-конативный. На основе результатов исследования было установлено, что педагогический кружок обеспечивает создание благоприятной учебной среды для акмеологического становления будущих учителей во время обучения в университете. The results of diagnostics of the future teachers’ acmeological formation levels after carrying out the formative stage of experiment are revealed and analyzed. The diagnosing of acmeological formation levels of the future teachers was implemented by using the criterion approach. Based on the theoretical results of the study, the following criteria for the acmeological formation levels of future teachers were determined: operational-creative, regulatory-adjustmental and motivational-conative.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7795
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hurin_Kushniruk.pdf226.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.