Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГурін, Руслан Сергійович-
dc.contributor.authorGurіn, Ruslan Sergeevich-
dc.contributor.authorКушнірук, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorKushniruk, Anastasiia Serhiivna-
dc.contributor.authorYatsii, Oleksandr Mykhailivych-
dc.contributor.authorЯцій, Олександр Михайлович-
dc.date.accessioned2020-05-22T11:36:20Z-
dc.date.available2020-05-22T11:36:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГурін Р. С. Динаміка сформованості рівнів акмеологічного становлення майбутніх учителів / Р. С. Гурін, А. С. Кушнірук, О. М. Яцій // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. –– Вип. 21. Т. 1. – С. 182-187.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7795-
dc.description.abstractУ статті висвітлено та проаналізовано результати діагностики рівнів акмеологічного становлення майбутніх учителів після проведення формувального експерименту за допомогою критеріального підходу. Спираючись на теоретичні результати дослідження, було виокремлено наступні критерії сформованості рівнів акмеологічного становлення майбутніх учителів: операційно-творчий, регулятивно-настановний та мотиваційно-конативний. На основі результатів дослідження було встановлено, що педагогічний гурток забезпечує створення сприятливого навчального середовища для акмеологічного становлення майбутніх учителів під час навчання в університеті. The results of diagnostics of the future teachers’ acmeological formation levels after carrying out the formative stage of experiment are revealed and analyzed. The diagnosing of acmeological formation levels of the future teachers was implemented by using the criterion approach. Based on the theoretical results of the study, the following criteria for the acmeological formation levels of future teachers were determined: operational-creative, regulatory-adjustmental and motivational-conative.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherОдеса : Видавничий дім «Гельветика», Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectакмеологічне становленняuk
dc.subjectдіагностикаuk
dc.subjectформувальний етапuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjectacmeological formationuk
dc.subjectdiagnosticsuk
dc.subjectcriteriauk
dc.subjectformative stageuk
dc.titleДинаміка сформованості рівнів акмеологічного становлення майбутніх учителівuk
dc.title.alternativeThe dynamics of development of the future teachers acmeological formation levelsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gurin Ruslan Sergeevich.pdf226.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.