Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7771
Назва: Про сутність і різні форми впроваждення практико-орієнтованого навчання під час підготовки майбутнійх учителів математики закладів загальної середньої освіти
Автори: Синюкова, Олена Миколаївна
Sinyukova, Olena Mykolaivna
Ключові слова: сутність
форми впроваждення
практико-орієнтоване навчання
підготовка майбутніх учителів математики
заклад загальної середньої освіти
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський університет імені Бориса Грінченка
Бібліографічний опис: Синюкова О. М. Про сутність і різні форми впроваждення практико-орієнтованого навчання під час підготовки майбутнійх учителів математики закладів загальної середньої освіти / О. М. Синюкова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету, спеціальний випуск «Нові педагогічні підходи у Steam-освіті». Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019 , №7. - С.78–86 .
Короткий огляд (реферат): Практико-орієнтоване навчання є одним із сучасних освітніх трендів для всіх рівнів і всіх напрямків освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7771
Розташовується у зібраннях:Кафедра вищої математики і статистики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Synukova Pro sutn.pdf646.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.