Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7768
Назва: Концептуальні засади педагогічного супроводу вокального розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва
Автори: Ройтенко, Ніна Олексіївна
Roitenko, Nina
Ключові слова: вокальна підготовка
викладач постановки голосу
вокальний розвиток
моніторинг рівнів вокального розвитку
педагогічний супровід майбутніх учителів музичного мистецтва
Дата публікації: 2017
Видавництво: Наукові записки
Бібліографічний опис: Ройтенко Н. О. Концептуальні засади педагогічного супроводу вокального розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва / Н.О. Ройтенко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Мистецький освітній простір контексті формування сучасної парадигми освіти» – Кропивницький, 2017 – С. 101-104.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано актуальність проблеми вдосконалення вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Висвітлено роль і провідні завдання педагога-наставника у класі постановки голосу щодо інтенсифікації їх вокального розвитку з метою набуття виконавської майстерності та організації самостійної роботи над музичним твором на кожному з трьох її провідних етапів. Особлива увага приділена опису провідних завдань та способів моніторингу рівнів вокального розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва, прийомів та методів їх педагогічного супроводу упродовж вокальної підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7768
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії музики і вокалу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Roitenko Koncept.pdf145.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.