Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7768
Title: Концептуальні засади педагогічного супроводу вокального розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва
Authors: Ройтенко, Ніна Олексіївна
Roitenko, Nina
Keywords: вокальна підготовка
викладач постановки голосу
вокальний розвиток
моніторинг рівнів вокального розвитку
педагогічний супровід майбутніх учителів музичного мистецтва
Issue Date: 2017
Publisher: Наукові записки
Citation: Ройтенко Н. О. Концептуальні засади педагогічного супроводу вокального розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва / Н.О. Ройтенко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Мистецький освітній простір контексті формування сучасної парадигми освіти» – Кропивницький, 2017 – С. 101-104.
Abstract: У статті обґрунтовано актуальність проблеми вдосконалення вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Висвітлено роль і провідні завдання педагога-наставника у класі постановки голосу щодо інтенсифікації їх вокального розвитку з метою набуття виконавської майстерності та організації самостійної роботи над музичним твором на кожному з трьох її провідних етапів. Особлива увага приділена опису провідних завдань та способів моніторингу рівнів вокального розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва, прийомів та методів їх педагогічного супроводу упродовж вокальної підготовки.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7768
Appears in Collections:Кафедра теорії музики і вокалу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Roitenko Koncept.pdf145.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.