Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7765
Назва: Навчання учнів доводити математичні твердження як складова методичної компетентності вчителя математики
Інші назви: Teaching students to prove mathematical statements as a component of the methodological competence of a mathematics teacher
Автори: Нєдялкова, Катерина Василівна
Nedyalkova, Katerina
Ключові слова: the main stages of working with theorems
methodological competence
future mathematics teacher
Дата публікації: 2020
Видавництво: Science, society, education: topical issues and development prospects
Бібліографічний опис: Нєдялкова К. Навчання учнів доводити математичні твердження як складова методичної компетентності вчителя математики // Science, society, education: topical issues and development prospects. Abstracts of the 5th International scientific and practical conference. Kharkiv, Ukrain. 2020. P. 463 – 470.
Короткий огляд (реферат): The presented materials offer the basic conditions for the effective formation of future mathematics teachers of such a component of their methodological competence as teaching students to prove mathematical statements. Among them is a methodology for implementing the main stages of working with a theorem, demonstrated on a concrete example from a school course in algebra.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7765
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nedyalkova tezy.pdf334.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.