Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7695
Назва: Критеріальний підхід до формування естетичної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей
Інші назви: Criteria approach to formation of aesthetic competence of future teachers of humanities The article elucidates the scientific
Автори: Койчева, Тетяна Іванівна
Koycheva, Tetyana Ivanivna
Галіцан, Ольга Анатоліївна
Halitsan, Olha Anatoliivna
Лян Цзе
Liang Jie
Ключові слова: естетична компетентність
майбутні вчителі гуманітарних спеціальностей
критерії
показники
рівні сформованості естетичної компетентності майбутніх учителів
aesthetic competence
future teachers of humanities
criteria
indicators
levels of formation of aesthetic competence of future teachers
Дата публікації: 2020
Видавництво: Миколаїв : МНУ ім. В. О. Сухомлинського
Бібліографічний опис: Койчева Т. І. Критеріальний підхід до формування естетичної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей / Т. І. Койчева, О. А. Галіцан, Лян Цзе // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського : зб. наукових праць. Педагогічні науки. – Миколаїв : МНУ ім. В. О. Сухомлинського, 2020. – №1(68). – С. 116-121.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено аналіз наукових джерел з проблеми діагностування стану сформованості різноманітних ідентифікаторів естетичної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальнос- тей (естетична культура, естетичний світогляд, естетична свідомість). Мета дослідження полягала у розробленні системи критеріїв та показників сформованості естетичної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей та представленні змістових характеристик рівнів сформова- ності досліджуваного явища у студентів педагогічних університетів. The article elucidates the scientific platform and the functional role of constructing creative professionallyoriented environment in the process of professional training of future teachers of humanities. The authors focused (03 Humanities: 031 Religious Studies, 032 History and Archeology, 033 Philosophy, 034 Cultural Studies, 035 Philology); described the methodological resource of the process of aesthetization the professional training of future teachers of humanities by immersing higher education students in a specially created creative professionaloriented environment. The article presents the analysis of scientific sources on the problem of diagnosing the state of formation of various identifiers of aesthetic training of future teachers of humanities (aesthetic culture, aesthetic outlook, aesthetic consciousness). The purpose of the study was to develop a system of criteria and indicators of the formation of aesthetic competence of future teachers of humanities and to present meaningful characteristics of the levels of formation of the phenomenon under study in students of pedagogical universities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7695
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koycheva Tetyana Ivanivna 2020.pdf748.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.