Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7693
Назва: Педагогічні умови акмеологічного становлення майбутніх учителів
Інші назви: Pedagogical conditions of future teachers acmeological formation
Автори: Кушнірук, Анастасія Сергіївна
Kushniruk, Anastasiia Serhiivna
Гурін, Руслан Сергійович
Gurіn, Ruslan Sergeevich
Яцій, Олександр Михайлович
Yatsii, Oleksandr Mykhailivych
Ключові слова: педагогічні умови
майбутні вчителі
акмеологічне становлення
інтерактивне навчання
педагогічна практика
тренінг
pedagogical conditions
future teachers
interactive teaching
acmeological formation
independ-ent work
pedagogical practice
training
самостоятельная работа
самостійна робота
Дата публікації: 2020
Видавництво: Миколаїв : МНУ ім. В. О. Сухомлинського
Бібліографічний опис: Гурін Р. Педагогічні умови акмеологічного становлення майбутніх учителів / Р. Гурін, А. С. Кушнірук, О. М. Яцій // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського : зб. наукових праць. Педагогічні науки. – Миколаїв : МНУ ім. В. О. Сухомлинського, 2020. – №1(68). – С. 56-62.
Короткий огляд (реферат): Устатті проаналізовано сутність педагогічних умов та їх впливу на акмеологічне становлення майбутніх учителів фізичної культури. Спираючись на результати дослідження, під педагогічними умовами акмеологічного становлення майбутніх учителів фізичної культури розуміємо обставини, що впливають на підвищення результатів навчальної діяльності, а також на створення передумов для подальшого розвитку зрілості особистості в межах професійної діяльності під час фахової підготовки. На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури та провідного наукового фонду було виокремле-но такі педагогічні умови, як: упровадження інтерактивного навчання у фахову підготовку майбутніх учителів фізичної культури; підвищення питомої ваги засобів інформаційних технологій у самостійній роботі майбутніх учителів фізичної культури; використання тренінгу під час підготовки майбутніх учителів фізичної культури до проходження педагогічної практики. The essence of pedagogical conditions and their influence on acmeological formation of future teachers of physical training is analyzed in the article. Based on the results of the research, under the pedagogical conditions of acmeological formation of future physical training teachers there will be understood the circumstances that influence the improvement of the results of educational activity, as well as the creation of preconditions for the further development of individual’s maturity within professional activity during professional training. Based on the analysis of psychological and pedagogical literature as well as of the leading scientific fund, such pedagogical conditions were distinguished as: implementation of interactive teaching in the professional training of future teachers of physical culture; increasing the part of information technology in independent work of future teachers of physical training; usage of training in the preparation of future teachers of physical training before passing the pedagogical practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7693
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gurіn Ruslan Sergeevich 2020.pdf824.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.