Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7690
Назва: Media educational competence of a contemporary school`s teacher in Ukraine
Інші назви: Медіаосвітня компетентність вчителя сучасної школи в Україні
Автори: Галіцан, Ольга Анатоліївна
Halitsan, Olha Anatoliivna
Підгірний, Олег Валерійович
Pidhirnyi, Oleh Valeriiovych
Щекотиліна, Наталя Федорівна
Shchekotylina, Natalia Fedorivna
Ключові слова: media
media education in Ukraine
media competence of the teacher
ЗМІ
медіаосвіта в Україні
медіакомпетентність вчителя
Дата публікації: 2020
Видавництво: «The scientific heritage», Budapest, Kossuth Lajos utca
Бібліографічний опис: Halitsan O. A. Media educational competence of a contemporary school`s teacher in Ukraine / O. A. Halitsan, O. V. Pidhirnyi, N. F. Shchekotylin // The scientific heritage No 46 (2020). – Vol. 4. – С. 8-10.
Короткий огляд (реферат): The study provides a generalized analysis of media-education as a phenomenon created in the media space on the basis of integration of education and information and communication technologies, and serves as a way of understanding media culture, which is based on a comprehensive understanding of media activities, as well as a special type of educational and creative microenvironment that ensures fruitful and adequate interaction of the oersonality with the media culture on the basis of forming a complex of media competences and creating a hypermedia educational process. The theory and methodology of developing the problem are based on the fact that the activity of mass media, as well as the nature of mass communication, is today determined by globalization processes, without which scientific understanding of the static and dynamic characteristics of political culture and ideology, as well as the laws of political culture development. Дослідження надає узагальнений аналіз медіаосвіти як явища, створеного у медіапросторі на основі інтеграції освіти та інформаційно-комунікаційних технологій і слугує способом розуміння медіакультури, що базується на всебічному розумінні медіа-діяльності, а також особливого типу освітнього та творчого мікросередовища, що забезпечує плідне та адекватне взаємодія з медіакультурою на основі формування комплексу медіакомпетенцій та створення навчального процесу гіпермедіа. Теорія та методологія розробки проблеми ґрунтуються на тому, що діяльність засобів масової інформації, а також характер масової комунікації сьогодні визначаються глобалізаційними процесами, без яких наукове розуміння статичних та динамічних характеристик політичної культури та ідеологія, а також закони розвитку політичної культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7690
ISSN: 9215 — 0365
Розташовується у зібраннях:Кафедра спортивних ігор

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Halitsan Olha Anatoliivna 2020.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.