Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7689
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБартєнєва, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorBartienieva, Iryna Oleksandrivna-
dc.contributor.authorНоздрова, Оксана Павлівна-
dc.contributor.authorNozdrova, Oksana Pavlivna-
dc.date.accessioned2020-05-18T11:06:15Z-
dc.date.available2020-05-18T11:06:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБартєнєва І. О. Шляхи формування читацької компетентності учнів у системі підготовки майбутніх учителів початкової школи / І. О. Бартєнева, О. П. Ноздрова // Інноваційна педагогіка : наук. журнал. – 2020. – Вип. 22. Т. 2. – С. 134-140.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7689-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі формування читацької компетентності молодших школярів у мовно-літературній освітній галузі. Зазначено, що формування читацької компетентності – складний процес, націлений не тільки на формування навички та потреби самостійно, свідомо й осмислено читати, але й на розширення читацького кругозору учнів; формуванню типу правильної читацької діяльності та читацької самостійності. Літературна творчість учнів початкових класів у контексті особистісно-орієнтованої освітньої моделі виступає як ефективний засіб розвитку їхніх творчих здібностей, формування культури й духовності. The article is devoted to the problem of formation of reading competence of junior pupils in the language and literary educational field. It is noted that the formation of reading competence is a complex process, which aims not only to develop skills and needs to read independently, consciously and meaningfully, but also to widen the reader’s outlook of students; formation of the type of correct reading activity and reading independence. The literary creativity of elementary school students in the context of a self-oriented educational model acts as an effective means of developing their creative abilities, shaping culture and spirituality. It is substantiated that this issue needs to be introduced into the educational process of methods of stimulating aesthetic experiences for the formation of positive motivation for the literary creativity of younger pupils: appeal to highly artistic samples of literature; creating situations of empathy with the characters of the work by “using” in these images; substantive identification of the artistic detail of the work; conducting integrative lessons with the using of fine arts and music, cross-curricular tasks.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, Видавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectчитацька компетентністьuk
dc.subjectпідготовка майбутніх вчителів початкових класівuk
dc.subjectучні молодшого шкільного вікуuk
dc.subjectмовно-літературна освітня галузьuk
dc.subjectаналіз художнього текстуuk
dc.subjectлітературний розвиток учнівuk
dc.subjectreading competenceuk
dc.subjectpreparation of future elementary school teachersuk
dc.subjectlanguage and literary educationuk
dc.subjectanalysis of artistic textuk
dc.subjectliterary development of pupilsuk
dc.subjectelementary school pupilsuk
dc.titleШляхи формування читацької компетентності учнів у системі підготовки майбутніх учителів початкової школиuk
dc.title.alternativeWays to form reading competence of students in the system of preparation of future primary school teachersuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bartienieva Iryna Oleksandrivna 2020.pdf841.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.