Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7686
Назва: Толерантність у розвитку освітніх систем країн етнокультурного плюралізму (західноєвропейських суспільств)
Інші назви: Толерантность в развитии образовательных систем стран этнокультурного плюрализма (западноевропейских обществ)
Tolerance in the development of educational systems of the countries ethno-cultural pluralism (west european society)
Автори: Ананьєва, Олена Павлівна
Ананьева, Елена Павловна
Ananyeva, Olena Pavlivna
Ключові слова: идентичность
мультикультурное образование
образовательная политика
образовательное пространство
система образования
толерантность
толерантный подход
ідентичність
мультикультурна освіта
освітня політика
освітній простір
система освіти
толерантність
толерантний підхід
identity
multicultural education
educational policy
educational area
educational system
tolerance
tolerant approach
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ананьєва О. П. Толерантність у розвитку освітніх систем країн етнокультурного плюралізму (західноєвропейських суспільств) / О. П. Ананьєва // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2014. – № 2. – С. 11-21.
Короткий огляд (реферат): В статье анализируется феномен толерантности в виде проблемы образовательных систем современных европейских государств. Выясняется роль принципов толерантности и различие в их применении в образовательных системах различных стран этнокультурного плюрализма. В качестве приоритетов европейского образования с толерантными подходами усматриваются формирование опыта нравственного поведения, диалог культур. У статті аналізується феномен толерантності у вигляді проблеми освітніх систем сучасних європейських держав. З’ясовується роль принципів толерантності та відмінність у їх застосуванні в освітніх системах різних країн етнокультурного плюралізму. Пріоритетами європейської освіти з толерантними підходами вбачаються формування досвіду моральної поведінки, діалог культур. The article analyzes the phenomenon of tolerance as a problem of modern educational systems of European countries. We explain the role of the principles of tolerance and difference in their application in the educational systems of different countries ethno-cultural pluralism. The priorities of the European education with the tolerant approach is seen the forming experience of тmoral behavior, the dialogue of cultures.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7686
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ananyeva Olena Pavlivna 2014 2.pdf394.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.