Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7686
Title: Толерантність у розвитку освітніх систем країн етнокультурного плюралізму (західноєвропейських суспільств)
Other Titles: Толерантность в развитии образовательных систем стран этнокультурного плюрализма (западноевропейских обществ)
Tolerance in the development of educational systems of the countries ethno-cultural pluralism (west european society)
Authors: Ананьєва, Олена Павлівна
Ананьева, Елена Павловна
Ananyeva, Olena Pavlivna
Keywords: идентичность
мультикультурное образование
образовательная политика
образовательное пространство
система образования
толерантность
толерантный подход
ідентичність
мультикультурна освіта
освітня політика
освітній простір
система освіти
толерантність
толерантний підхід
identity
multicultural education
educational policy
educational area
educational system
tolerance
tolerant approach
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Ананьєва О. П. Толерантність у розвитку освітніх систем країн етнокультурного плюралізму (західноєвропейських суспільств) / О. П. Ананьєва // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2014. – № 2. – С. 11-21.
Abstract: В статье анализируется феномен толерантности в виде проблемы образовательных систем современных европейских государств. Выясняется роль принципов толерантности и различие в их применении в образовательных системах различных стран этнокультурного плюрализма. В качестве приоритетов европейского образования с толерантными подходами усматриваются формирование опыта нравственного поведения, диалог культур. У статті аналізується феномен толерантності у вигляді проблеми освітніх систем сучасних європейських держав. З’ясовується роль принципів толерантності та відмінність у їх застосуванні в освітніх системах різних країн етнокультурного плюралізму. Пріоритетами європейської освіти з толерантними підходами вбачаються формування досвіду моральної поведінки, діалог культур. The article analyzes the phenomenon of tolerance as a problem of modern educational systems of European countries. We explain the role of the principles of tolerance and difference in their application in the educational systems of different countries ethno-cultural pluralism. The priorities of the European education with the tolerant approach is seen the forming experience of тmoral behavior, the dialogue of cultures.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7686
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ananyeva Olena Pavlivna 2014 2.pdf394.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.