Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7627
Назва: Розвиток адаптивних здібностей студентів-першокурсників до музичного навчання у педагогічних університетах
Інші назви: The development of adaptive abilities for the first-year students to the musical education in Pedagogical Universities
Автори: Ашихміна, Наталія Віталіївна
Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
Ключові слова: адаптивні здібності
музичне навчання
комфортне художньо-педагогічне середовище
взаємодія
особистісні зміни
інтелект
рефлексія
рефлексія
методика розвитку адаптивних здібностей
adaptive abilities
musical education
comfortable art-pedagogical environment
interaction
personality changes
intellect
reflection
self-designing
methods of adaptive abilities
Дата публікації: 2011
Видавництво: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Ашихміна Н. В. Розвиток адаптивних здібностей студентів-першокурсників до музичного навчання у педагогічних університетах: автореф. дис. канд. пед. наук: спец. 13.00.02 / Н.В.Ашихміна. - К.: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2011. - 20 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджено проблему розвитку адаптивних здібностей першокурсників до музичного навчання у педагогічних університетах. Уточнено сутність, зміст, структуру адаптації до навчання у вишах. Розглянуто специфіку музичного навчання у педагогічних університетах. Науково обґрунтовано сутність, зміст, компонентну структуру адаптивних здібностей студентів-першокурсників до музичного навчання. Доведено, що адаптивні здібності до музичного навчання є індивідуально-психічними властивостями, що свідчать про наявні й потенційні пристосувальні можливості студентів-першокурсників до опанування фахових компетенцій у галузі музичної освіти, забезпечуючи внутрішньо вмотивовані позитивні зміни їхньої ціннісної, інтелектуальної та емоційної сфери щодо успішного функціонування в новому художньо-педагогічному середовищі. Визначено критерії, показники та рівні розвиненості адаптивних здібностей першокурсників до музичного навчання. У дисертації розроблено та експериментально перевірено методичну модель розвитку адаптивних здібностей студентів-першокурсників до музичного навчання у педагогічних університетах. The Dissertation research covers a topical problem – design methods of adaptive abilities for the first-year students to the musical education in Pedagogical Universities. The essence, content, structures of adaptation to the education in higher educational establishment are stipulated in this scientific work. Specific characters of the musical education in Pedagogical Universities are specified. The essence, content, component structures, adaptive abilities for the first-year students to the musical education are scientifically substantiated. It is proved that adaptive abilities to the musical education are individual mental peculiarities of the first-year students, which define available and potential adaptive abilities of students as well as executive inwardly motivated positive changes of theirs emotional, intellectual and axiological factors concerning successful functioning in the field of the educational artistically-pedagogic environment in the process of mastering professional competences in the musical education. Criteria, aspects as well as levels of the development of adaptive abilities for the first-year students to the musical education are identified. In the Dissertation a methodological model of the development of adaptive abilities for the first-year students to the musical education in Pedagogical Universities is disclosed and experimentally inspected.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7627
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ashykhmina N.V..pdf219.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.