Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7590
Назва: Роль комерційного найменування у функціонуванні підприємства
Інші назви: Роль коммерческого наименования в функционировании предприятия
The role of commercial name in the functioning of the enterprise
Автори: Полуяктова, Ольга Володимирівна
Полуяктова, Ольга Владимировна
Poluiaktova, Olha Volodymyrivna
Кушнір, Н. В.
Kushnir, N. V.
Ключові слова: економічний розвиток держави
підприємство
бренд
фірмова торгова марка
інтелектуальна власність
economic development of the state
enterprise
brand
brand name
экономическое развитие государства
предприятие
фирменная торговая марка
интеллектуальная собственность
Дата публікації: 2020
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського», Центр соціально-політичних досліджень «Politicus»
Бібліографічний опис: Полуяктова О. В. Роль комерційного найменування у функціонуванні підприємства / О. В. Полуяктова // Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів : матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 3 квітня 2020 року. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, Центр соціально-політичних досліджень «Politicus», 2020. – С. 77-82.
Короткий огляд (реферат): Виробнича система нового покоління створюється під впливом інтелектуальної інноваційної діяльності, яка одночасно є її складовою, оскільки відтворює рух інтелектуального капіталу, органічно пов’язаного з процесом трансформації інтелектуальної власності в інноваційний продукт, забезпечення його правової охорони та ефективної комерціалізації є важливим елементом у системі взаємовідносин між виробниками та споживачами. Важливим елементом у системі взаємовідносин між виробниками та споживачами є комерційне найменування, поряд з торговельною маркою. Фірмова торгова марка – бренд споживачеві про достоїнства товару. Він дає власнику великі переваги в конкурентній боротьбі і коштує великих грошей. Производственная система нового поколения создается под влиянием интеллектуальной инновационной деятельности, которая одновременно является ее составляющей, поскольку воспроизводит движение интеллектуального капитала, органично связанного с процессом трансформации интеллектуальной собственности в инновационный продукт. Обеспечение его правовой охраны и эффективной коммерциализации является важным элементом в системе взаимоотношений между производителями и потребителями. Важным элементом в системе взаимоотношений между производителями и потребителями - коммерческое наименование, рядом с торговой маркой. Фирменная торговая марка - бренд потребителю о достоинствах товара. Он дает владельцу большие преимущества в конкурентной борьбе и стоит больших денег. The production system of the new generation is created under the influence of intellectual innovation, which is also its component, as it reproduces the movement of intellectual capital, organically linked to the process of transforming intellectual property into innovative product, ensuring its legal protection and effective commercialization producers and consumers. An important element in the system of relations between producers and consumers is the commercial name, along with the brand. Branded brand - a brand to the consumer about the merits of the product. It gives the owner great competitive advantages and costs a lot of money.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7590
Розташовується у зібраннях:Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Poluiaktova Olha Volodymyrivna 2020.pdf1.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.