Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7590
Title: Роль комерційного найменування у функціонуванні підприємства
Other Titles: Роль коммерческого наименования в функционировании предприятия
The role of commercial name in the functioning of the enterprise
Authors: Полуяктова, Ольга Володимирівна
Полуяктова, Ольга Владимировна
Poluiaktova, Olha Volodymyrivna
Кушнір, Н. В.
Kushnir, N. V.
Keywords: економічний розвиток держави
підприємство
бренд
фірмова торгова марка
інтелектуальна власність
economic development of the state
enterprise
brand
brand name
экономическое развитие государства
предприятие
фирменная торговая марка
интеллектуальная собственность
Issue Date: 2020
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського», Центр соціально-політичних досліджень «Politicus»
Citation: Полуяктова О. В. Роль комерційного найменування у функціонуванні підприємства / О. В. Полуяктова // Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів : матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 3 квітня 2020 року. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, Центр соціально-політичних досліджень «Politicus», 2020. – С. 77-82.
Abstract: Виробнича система нового покоління створюється під впливом інтелектуальної інноваційної діяльності, яка одночасно є її складовою, оскільки відтворює рух інтелектуального капіталу, органічно пов’язаного з процесом трансформації інтелектуальної власності в інноваційний продукт, забезпечення його правової охорони та ефективної комерціалізації є важливим елементом у системі взаємовідносин між виробниками та споживачами. Важливим елементом у системі взаємовідносин між виробниками та споживачами є комерційне найменування, поряд з торговельною маркою. Фірмова торгова марка – бренд споживачеві про достоїнства товару. Він дає власнику великі переваги в конкурентній боротьбі і коштує великих грошей. Производственная система нового поколения создается под влиянием интеллектуальной инновационной деятельности, которая одновременно является ее составляющей, поскольку воспроизводит движение интеллектуального капитала, органично связанного с процессом трансформации интеллектуальной собственности в инновационный продукт. Обеспечение его правовой охраны и эффективной коммерциализации является важным элементом в системе взаимоотношений между производителями и потребителями. Важным элементом в системе взаимоотношений между производителями и потребителями - коммерческое наименование, рядом с торговой маркой. Фирменная торговая марка - бренд потребителю о достоинствах товара. Он дает владельцу большие преимущества в конкурентной борьбе и стоит больших денег. The production system of the new generation is created under the influence of intellectual innovation, which is also its component, as it reproduces the movement of intellectual capital, organically linked to the process of transforming intellectual property into innovative product, ensuring its legal protection and effective commercialization producers and consumers. An important element in the system of relations between producers and consumers is the commercial name, along with the brand. Branded brand - a brand to the consumer about the merits of the product. It gives the owner great competitive advantages and costs a lot of money.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7590
Appears in Collections:Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Poluiaktova Olha Volodymyrivna 2020.pdf1.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.