Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7475
Назва: Соціальна місія сучасного бізнесу та підприємництва (на прикладі компаній amazon та shell)
Інші назви: Social mission of modern business and entrepreneurship (example of amazon and shell companies)
Автори: Faiuk, L. V.
Фаюк, Лілія Василівна
Ключові слова: бізнес
підприємництво
соціальна місія
business
entrepreneurship
social mission
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Фаюк Л. В. Соціальна місія сучасного бізнесу та підприємництва (на прикладі компаній amazon та shell) / Л. В. Фаюк // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2016. – № 2. – С. 112-117.
Короткий огляд (реферат): Автор розглядає спільні та відмінні риси сучасних бізнесу та підприємництва, аналізує важливість наявності соціальної місії на прикладі світових компаній, діяльність яких має найбільший вплив на суспільство та економіку. У висновку наводиться їх власне бачення своєї місії та фактичні наслідки їх соціальної діяльності. The author considers common and distinctive features of modern business and entrepreneurship, analyzes the importance of having a social mission on the example of world companies, whose activities have the greatest impact on society and the economy. In conclusion, companies’ own vision of their mission and the actual consequences of their social activities are shown. Rapid technical and technological progress, changing working conditions through the latest technology and communications have created conditions for the emergence of new types of businesses and enterprises. Operating in modern conditions, they create new markets, new demands for consumers and, as a consequence, a new social mission for business and enterprises. In modern conditions, there is little to follow a social mission. It needs constant updating, upgrading, upgrading and implementation in practice, since consumers have an unprecedented opportunity to trace the actions of companies. In connection with this, there is a growing need for modern philosophical studies that will reliably reflect the realities of the surrounding world.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7475
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Faiuk L. V. 2016 2.pdf713.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.