Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/747
Title: Термінологія в інструкціях до медичних препаратів: лінгвокогнітивний та лінгвокультурний аспекти (на матеріалі української, польської, німецької мов)
Other Titles: Терминология в инструкциях к медицинским препаратам: лингвокогнитивный и лингвокультурный аспекты (на материале украинского, польского и немецкого языков)
Terminology in patient information leaflets: cognitive linguistic and cultural linguistic aspects (based Ukrainian, Polish, German)
Authors: Перхач, Роксолана-Юстина Тарасівна
Perkhach, Roksolana-Yustyna Tarasivna
Keywords: медичний термін
терміносполука
інструкція до медичного препарату
лінгвокогнітивний та лінгвокультурний аспекти
medical term
patient information leaflet
concept
cognitive linguistic and cultural linguistic aspects
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Перхач, Р.-Ю. Т. Термінологія в інструкціях до медичних препаратів: лінгвокогнітивний та лінгвокультурний аспекти : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15 / Роксолана-Юстина Тарасівна Перхач; наук. кер. О. П. Левченко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2017. – 20 с.
Abstract: У праці узагальнено теоретико-методологічні засади вивчення медичної термінології в лінгвокогнітивному та лінгвокультурному аспектах, змодельовано стрижневі концепти текстів інструкцій до медичних препаратів, удосконалено методику концептуального аналізу. The paper generalizes theoretical and methodological principles of studying medical terminology in linguocognitive and linguistic-cultural aspects, simulates the basic concepts of texts of instructions for medical preparations, and improves the methodology of conceptual analysis.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/747
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Perkhach.aref.pdf387.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.