Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7312
Назва: Особливості розробки корекційної програми по роботі з молодшими школярами, які мають ознаки невротичних розладів
Інші назви: Peculiarities of the correction program development for pupils of the young age with the signs of neurotic disorders
Автори: Розіна, Ірина Володимирівна
Rozina, Irina Volodymyrivna
Ключові слова: невроз
невротичні розлади
невротична поведінка
емоційний прояв
афективна поведінка
корекційна програма
молодший шкільний вік
neurosis
neurotic disorders
neurotic behavior
emotional manifestation
affective behavior
correction program
young school age
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Розіна І. В. Особливості розробки корекційної програми по роботі з молодшими школярами, які мають ознаки невротичних розладів / І. В. Розіна // Paradigm of Knowledge : Sscientific journal. – 2019. – September, 12. – No. 4(36). С. 69-79.
Короткий огляд (реферат): Метою статті було вивчення особливостей невротичних розладів у дітей молодшого шкільного віку а також розробка програми для дітей даного віку, які мають ознаки невротичних розладів. Актуальність дослідження пов’язана з необхідністю вивчення психологічних особливостей невротичних розладів у дітей молодшого шкільного віку, що є недостатньо вивченим і потребує більш глибокого дослідження, зокрема, розробка комплексної програми, що включає систему тренінгових вправ для подолання невротичних проявів у дітей молодшого шкільного віку. В статті представлено теоретичний аналіз сучасних підходів в психології до вивчення особливостей невротичних розладів у дітей молодшого шкільного віку. В роботі проведено аналіз поняття «невроз», «невротичні розлади». The aim of the article was the study of peculiarities of neurotic disorders in children of the young school age, and also the development of the program for the children of this age with the signs of neurotic disorders. The actuality of the research is connected with the necessity of the study of psychological peculiarities of neurotic disorders in children of the young school age, which are researched not sufficiently enough and require a deeper study, especially the development of the complex program that will include the system of training exercises for overcoming neurotic manifestations in children of the young school age. The article presents the theoretical analysis of the modern methods in Psychology for studying peculiarities of neurotic disorders in children of the young school age. The analysis of the terms 'neurosis', 'neurotic disorders' has been conducted in the work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7312
ISSN: ISSN 2520-7474
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології розвитку та соціальних комунікацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozina Irina Volodymyrivna.pdf447.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.