Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7312
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРозіна, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorRozina, Irina Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2020-04-12T14:26:10Z-
dc.date.available2020-04-12T14:26:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРозіна І. В. Особливості розробки корекційної програми по роботі з молодшими школярами, які мають ознаки невротичних розладів / І. В. Розіна // Paradigm of Knowledge : Sscientific journal. – 2019. – September, 12. – No. 4(36). С. 69-79.uk
dc.identifier.issnISSN 2520-7474-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7312-
dc.description.abstractМетою статті було вивчення особливостей невротичних розладів у дітей молодшого шкільного віку а також розробка програми для дітей даного віку, які мають ознаки невротичних розладів. Актуальність дослідження пов’язана з необхідністю вивчення психологічних особливостей невротичних розладів у дітей молодшого шкільного віку, що є недостатньо вивченим і потребує більш глибокого дослідження, зокрема, розробка комплексної програми, що включає систему тренінгових вправ для подолання невротичних проявів у дітей молодшого шкільного віку. В статті представлено теоретичний аналіз сучасних підходів в психології до вивчення особливостей невротичних розладів у дітей молодшого шкільного віку. В роботі проведено аналіз поняття «невроз», «невротичні розлади». The aim of the article was the study of peculiarities of neurotic disorders in children of the young school age, and also the development of the program for the children of this age with the signs of neurotic disorders. The actuality of the research is connected with the necessity of the study of psychological peculiarities of neurotic disorders in children of the young school age, which are researched not sufficiently enough and require a deeper study, especially the development of the complex program that will include the system of training exercises for overcoming neurotic manifestations in children of the young school age. The article presents the theoretical analysis of the modern methods in Psychology for studying peculiarities of neurotic disorders in children of the young school age. The analysis of the terms 'neurosis', 'neurotic disorders' has been conducted in the work.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectневрозuk
dc.subjectневротичні розладиuk
dc.subjectневротична поведінкаuk
dc.subjectемоційний проявuk
dc.subjectафективна поведінкаuk
dc.subjectкорекційна програмаuk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.subjectneurosisuk
dc.subjectneurotic disordersuk
dc.subjectneurotic behavioruk
dc.subjectemotional manifestationuk
dc.subjectaffective behavioruk
dc.subjectcorrection programuk
dc.subjectyoung school ageuk
dc.titleОсобливості розробки корекційної програми по роботі з молодшими школярами, які мають ознаки невротичних розладівuk
dc.title.alternativePeculiarities of the correction program development for pupils of the young age with the signs of neurotic disordersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра психології розвитку та соціальних комунікацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozina Irina Volodymyrivna.pdf447.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.