Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7309
Назва: Психологічні особливості супроводу процесу адаптації курсантів вищих навчальних закладів до виконання завдань у навчально-бойових умовах
Інші назви: Psychological peculiarities of support of the process of adaptation of cadets of higher educational establishments to the fulfillment of tasks in educational and combat conditions
Автори: Розіна, Ірина Володимирівна
Rozina, Irina Volodymyrivna
Ключові слова: адаптація курсантів
психологічний супровід
тренінг психологічного супроводу
adaptation of cadets
psychological support
training of psychological support
Дата публікації: 2019
Видавництво: ФОП Вишемирський В. С.
Бібліографічний опис: Розіна І. В. Психологічні особливості супроводу процесу адаптації курсантів вищих навчальних закладів до виконання завдань у навчально-бойових умовах / І. В. Розіна // Соціокультурні та психологічні виміри становлення особистості : зб. наук. праць ІІ Міжнародної науково-практ. конференції (м. Херсон, 26-27 вересня 2019 р.). – Херсон : ФОП Вишемирський В. С., 2019. – С. 275-278.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є вивчення особливостей психологічного супроводу процесу адаптації курсантів вищих військових навчальних закладів до виконання завдань у навчально-бойових умовах. Розроблено тренінг психологічного супроводу процесу адаптації курсантів. З’ясовано, що адаптація в контексті військової освіти - це: 1) адаптація безпосередньо до навчання; 2) адаптація до виконання службових обов'язків, до службової діяльності; 3) адаптація у колективі, у спілкуванні. The purpose of the study is to study the peculiarities of psychological support of the process of adaptation of cadets of higher military educational institutions to the fulfillment of tasks in educational and combat conditions. Training of psychological support of cadets adaptation process is developed. It has been found that adaptation in the context of military education is: 1) adaptation directly to training; 2) adaptation to the performance of official duties, to official activity; 3) adaptation in the team, in communication.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7309
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології розвитку та соціальних комунікацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozina Irina Volodymyrivna 2019.pdf763.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.