Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7309
Title: Психологічні особливості супроводу процесу адаптації курсантів вищих навчальних закладів до виконання завдань у навчально-бойових умовах
Other Titles: Psychological peculiarities of support of the process of adaptation of cadets of higher educational establishments to the fulfillment of tasks in educational and combat conditions
Authors: Розіна, Ірина Володимирівна
Rozina, Irina Volodymyrivna
Keywords: адаптація курсантів
психологічний супровід
тренінг психологічного супроводу
adaptation of cadets
psychological support
training of psychological support
Issue Date: 2019
Publisher: ФОП Вишемирський В. С.
Citation: Розіна І. В. Психологічні особливості супроводу процесу адаптації курсантів вищих навчальних закладів до виконання завдань у навчально-бойових умовах / І. В. Розіна // Соціокультурні та психологічні виміри становлення особистості : зб. наук. праць ІІ Міжнародної науково-практ. конференції (м. Херсон, 26-27 вересня 2019 р.). – Херсон : ФОП Вишемирський В. С., 2019. – С. 275-278.
Abstract: Метою дослідження є вивчення особливостей психологічного супроводу процесу адаптації курсантів вищих військових навчальних закладів до виконання завдань у навчально-бойових умовах. Розроблено тренінг психологічного супроводу процесу адаптації курсантів. З’ясовано, що адаптація в контексті військової освіти - це: 1) адаптація безпосередньо до навчання; 2) адаптація до виконання службових обов'язків, до службової діяльності; 3) адаптація у колективі, у спілкуванні. The purpose of the study is to study the peculiarities of psychological support of the process of adaptation of cadets of higher military educational institutions to the fulfillment of tasks in educational and combat conditions. Training of psychological support of cadets adaptation process is developed. It has been found that adaptation in the context of military education is: 1) adaptation directly to training; 2) adaptation to the performance of official duties, to official activity; 3) adaptation in the team, in communication.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7309
Appears in Collections:Кафедра психології розвитку та соціальних комунікацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozina Irina Volodymyrivna 2019.pdf763.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.