Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7245
Назва: Методичні засади розвитку адаптаційних можливостей учнів основної школи у процесі занять фізичним вихованням
Інші назви: Methodological bases of adaptive capacities basic school pupils in physical education.
Автори: Босенко, Анатолій Іванович
Bosenko, Anatoliy Ivanovych
Ключові слова: учні основної школи
фізичний розвиток
фізична підготовленість
комплексна оцінка
розвиток адаптаційних можливостей організму
індивідуальне здоров’я
процес фізичного виховання
навчально-методичний супровід
підготовка сучасних вчителів фізичної культури
schoolchildren
physical development
physical preparedness
complex estimation
development of the body adaptation abilities
individual health
the course of Physical Education
educational and methodical support
training of preparation of modern teacher of Physical Education
Дата публікації: 2017
Видавництво: Десна Поліграф
Бібліографічний опис: Босенко А. І. Методичні засади розвитку адаптаційних можливостей учнів основної школи у процесі занять фізичним вихованням. : автореф. дис.... докт. пед. наук : 27.11.17 / А. І. Босенко. - Чернігів. - 2017. - 44 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджено теоретико-методичні засади розвитку адаптаційних можливостей учнів основної школи у процесі фізичного виховання та визначено перспективи впровадження у підготовку сучасних вчителів фізичного виховання, фізичної культури і основ здоров’я у вищих навчальних закладах. Визначено сутність феномену розвитку адаптаційних можливостей учнів основної школи в процесі фізичного виховання, виявлено чинники впливу, вікові і гендерні особливості. Розвиток адаптаційних можливостей учнів основної школи – процес біологічних і психологічних змін під впливом фізичного виховання, який сприяє зміцненню індивідуального здоров’я, охоплює період онтогенезу від 10 до 17 років. Окреслено методологічні орієнтири, методичні підходи і принципи, обґрунтовано методики діагностики розвитку адаптаційних можливостей учнів основної школи для раціональної побудови процесу фізичного виховання та здійснення системного аналізу проблеми «спорт – здоров’я – довголіття» у розвитку адаптаційних можливостей спортсменів-юніорів – учнів основної школи, критерії та показники розвитку адаптаційних можливостей учнів основної школи. Визначено педагогічні умови, розроблено модель та науково-методичне забезпечення розвитку адаптаційних можливостей учнів основної школи у процесі фізичного виховання. Здійснено експериментальне дослідження й системний моніторинг складових розвитку адаптаційних можливостей і рівня здоров’я учнів основної школи у процесі фізичного виховання, проведено поетапне дослідження застосування методик комплексної оцінки розвитку адаптаційних можливостей учнів основної школи в процесі фізичного виховання та визначено перспективи їх впровадження у підготовку сучасного вчителя фізичного виховання у вищих навчальних закладах. Проведено педагогічний експеримент, за результатами якого встановлено позитивну динаміку сформованості готовності майбутніх учителів фізичного виховання, фізичної культури і основ здоров’я до використання методик комплексної оцінки розвитку адаптаційних можливостей учнів основної школи в практичній педагогічній діяльності, підтверджена ефективність впровадження моделі. In the dissertation theoretical and methodological principles of adaptive capacities of basic school pupils in physical education and prospects introduction of modern teacher of physical education, physical education and health foundations in universities. The essence of the phenomenon of adaptive capacities of secondary school pupils in physical education identify factors influence age and gender characteristics. Development of adaptive capacity secondary school pupils – the process of physiological and psychological changes under the influence of physical education that promotes personal health, ontogeny covers the period from 10 to 17 years. Outlined methodological orientations, methodological approaches and principles, methodology diagnostic and studies adaptive capabilities of secondary school pupils for the rational construction of physical education and implementation of system analysis of the problem "Sports - Health - Longevity" in the development of adaptive capacity sportsmen junior – secondary school pupils, criteria and indicators of adaptive capacity secondary school pupils. In the context of the study of the formation and development of adaptive capacity secondary school pupils for effective organization of physical education in the school system effective is a comprehensive application based teaching approaches: axiological; humanist; system; differential; of activity; competence; personally oriented; integrated, functional diagnostics; valeological; school health care.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 373.5.015.31:796](043.3)
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7245
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bosenko A. Methodological bases of adaptive capacities basic school pupils in physical education.pdf1.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.