Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7222
Title: Деякі підходи до визначення мотиваційного компонента інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів
Authors: Осипова, Тетяна Юріївна
Osipova, Tetyana Yuryivna
Орду, К. С.
Keywords: підхід
визначення мотиваційного компонента
інформаційно-комунікативна компетентність
майбутні сімейні лікарі
Issue Date: 2020
Publisher: Львівська педагогічна спільнота
Citation: Орду К. С. Деякі підходи до визначення мотиваційного компонента інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів / К. С. Орду, Т. Ю.Осипова // Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук : Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 27–28 березня 2020 року). – Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2020. – Ч. 2. – С. 75-79.
Abstract: Сьогодні розвиток первинної медико‐санітарної допомоги на засадах сімейної медицини розглядається в Україні згідно з Концепцією реформування системи охорони здоров’я як стратегічний напрям і першочергове завдання. До професійних обов’язків спеціаліста – лікаря загальної практики або сімейного лікаря – входить вирішення медичних питань одночасно із наданням кваліфікованих рекомендацій щодо соціальної, правової, профілактичної і реабілітаційної допомоги, використання ефективних різновікових технологій здоров’язбереження та фізичного виховання. Сучасний сімейний лікар повинен уміти застосовувати інформаційно-комуні- кативні технології (ІКТ) у своїй діяльності, бути компетентним у новітніх методах опрацювання медико-біологічних даних. У зв’язку з цим, важливо сформувати в майбутніх сімейних лікарів інформаційно-комунікативну компетентність (ІКК).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7222
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pedagogylvivOsipova.pdf1.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.