Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/722
Title: Формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя початкової школи: практико-орієнтований підхід
Other Titles: Forming of vocational-pedagogical culture of future teacher of primary school: practical-oriented approach
Authors: Пальшкова, Ірина Олександрівна
Palshkova, Iryna Oleksandrivna
Keywords: професійно-педагогічна культура
вчитель
початкова школа
педагогічні умови
практико-орієнтований підхід
vocational-pedagogical culture
teacher
primary school
pedagogical terms
practical-oriented approach
Issue Date: 2009
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Пальшкова, І. О. Формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя початкової школи: практико-орієнтований підхід : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Ірина Олександрівна Пальшкова; офіц. опоненти: О. А. Біда [та ін.]; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 45 с.
Abstract: У дисертації науково обґрунтовано концепцію форму-вання професійно-педагогічної культури майбутніх учите-лів початкової школи на засадах практико-орієнтованого підходу. Доведено, що за своїм змістом професійно-педагогічна культура відображає і акумулює лише частину досвіду різноманітної педагогічної практики і педагогічної діяльності. The conception of forming of vocational-pedagogical cul-ture of future teachers of primary school is scientifically grounded in dissertation on basis of practical-oriented ap-proach. It is proved that the vocational-pedagogical culture in its content represents and accumulates part of experience of various pedagogical practice and pedagogical activity only.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/722
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Palshkova.aref.pdf374.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.