Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/721| Title: | Формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя початкової школи: практико-орієнтований підхід |
| Other Titles: | Forming of vocational-pedagogical culture of future teacher of primary school: practical-oriented approach |
| Authors: | Пальшкова, Ірина Олександрівна Palshkova, Iryna Oleksandrivna |
| Keywords: | професійно-педагогічна культура вчитель початкова школа педагогічні умови практико-орієнтований підхід vocational-pedagogical culture teacher primary school pedagogical terms practical-oriented approach |
| Issue Date: | 2009 |
| Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
| Abstract: | У дисертації науково обґрунтовано концепцію форму-вання професійно-педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи на засадах практико-орієнтованого підходу. Доведено, що за своїм змістом професійно-педагогічна культура відображає і акумулює лише частину досвіду різноманітної педагогічної практики і педагогічної діяльності. The conception of forming of vocational-pedagogical cul-ture of future teachers of primary school is scientifically grounded in dissertation on basis of practical-oriented ap-proach. It is proved that the vocational-pedagogical culture in its content represents and accumulates part of experience of various pedagogical practice and pedagogical activity only. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/721 |
| Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Пальшкова Ірина Олександрівна.pdf | 1.49 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| dis1.rtf.rtf | 29.64 kB | RTF | View/Open | |
| dis2.rtf.rtf | 5.18 MB | RTF | View/Open | |
| dis3.rtf.rtf | 50.93 kB | RTF | View/Open | |
| dis4.rtf.rtf | 103.73 kB | RTF | View/Open | |
| dis5.rtf.rtf | 123.16 kB | RTF | View/Open | |
| dis6.rtf.rtf | 565.01 kB | RTF | View/Open | |
| dis7.rtf.rtf | 463.63 kB | RTF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.