Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7072
Назва: Економічна культура в гендерному вимірі
Інші назви: Economic culture in gender aspect
Эмическая культура в гендерном измерении
Автори: Говорун, Т. В.
Ключові слова: гендерний аспект
макросуспільство
матеріальний статус
економічна культура
мікроекономічне середовище
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Говорун Т. В. Економічна культура в гендерному вимірі / Т. В. Говорун // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – № 7. – С. 34-40.
Короткий огляд (реферат): Анализируются причины дифференциации экономического статуса мужчин и женщин. На основе результатов пилотажного исследования студенческой молодежи показана ориентация девушек на экономическое самоутверждение в микроэкономической среде, а юношей в макросоциуме, а также приверженность обоих традиционным половым стереотипам. Низкий уровень материальных притязаний женщин, включая профессиональных, мотивирован социализированной установкой на финансовое верховенство мужчин. Развитие рыночной экономики ставит задачу большего вовлечения молодежь, и в первую очередь девушек, в профессиональное предпринимательство, используя потенциальные возможности основ позитивной психологии. The article deals with the reasons of economical female and male status differentiation. On the basis of pilot study of students women’s orientation on economic self-affirmation in the microeconomic environment and men’s orientation in the macrosociety, and also the adherence of both to traditional gender stereotypes is demonstrated. According to the focus-group results and the content-analysis of studies on the topic” My material status in ten years” we discovered some causes of traditional gender role expectation. They are connected with strong mass-media influence from one side and low economical culture level, violence of moral principles of business conducting in contemporary Ukraine, from the other. The low level of material status of women is explained by socialized pattern about the financial supremacy of men. The development of market economy sets a task for modern youth and especially for young women to be involved in professional entrepreneurship and business, using potential abilities of foundations of positive psychology. The usefulness of the concept of positive psychology goes beyond the motivational issues recognized as traditional and egalitarian self system. Аналізуються причини диференціації економічного статусу чоловіків і жінок. На основі результатів пілотажного дослідження студентської молоді показана орієнтація дівчат на економічне самоствердження в мікроекономічному середовищі,а юнаків в макросоціумі,а також прихильність обох до традиційних статевих стереотипів. Низький рівень матеріальних домагань жінок,включно з професійними,мотивований соціалізованою установкою на фінансову верховенство чоловіків. Розвиток ринкової економіки ставить задачу більшого включення молоді ,і в першу чергу жінок, в професійне підприємництво,використовуючи потенціальні можливості позитивної психології.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7072
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hovorun.pdf508.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.