Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7044
Назва: Особливості розвитку модально-специфічної пам’яті у молодших школярів
Інші назви: Особенности развития модально-специфической памяти у младших школьников
Pecularities of primary schoolchildren`s modally specific memory development
Автори: Бужинська, С. М.
Ключові слова: образна пам’ять
модально-специфічні форми пам’яті
молодший шкільний вік
пізнавальний розвиток
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бужинська С. М. Особливості розвитку модально-специфічної пам’яті у молодших школярів / С. М. Бужинська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – № 7. – С. 125-130.
Короткий огляд (реферат): Работа содержит теоретическое обоснование важности изучения образной, модально-специфической памяти у младших школьников. Рассматриваются методы и способы изучения указанного вида памяти у младших школьников. Определяется роль образной, модально-специфической памяти в познавательном развитии младшего школьника. Предоставляются результаты относительно влияния модально-специфических форм памяти на успешность усвоения младшими школьниками учебных программ. The importance of the study of primary schoolchildren`s image-bearing modally specific memory is theoretically proved in the article. Methods and facilities of study of this type of memory of primary schoolchildren are considered. Modally specific memory has a great developing potential as a tool of positive influence on the formation of cognitive processes, that is why it should be used in school curriculum. The role of image-bearing, modally specific memory in the cognitive development of a primary school-child is defined. The results of the influence of modally specific forms of memory on the successful mastering of school programs by primary schoolchildren are given. Робота містить теоретичне обґрунтування важливості вивчення образної, модально-специфічної пам’яті у молодших школярів. Розглядаються методи та засоби вивчення зазначеного виду пам’яті у молодших школярів. Визначається роль образної, модально-специфічної пам’яті у пізнавальному розвитку молодшого школяра. Надаються результати щодо впливу модально-специфічних форм пам’яті на успішність засвоєння молодшими школярами навчальних програм.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7044
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Buzhins’ka.pdf633.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.