Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7036
Title: Теоретико-методичні засади англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів
Other Titles: Theoretical and Methodological Principles of English Language Training of Future Doctors
Authors: Русалкіна, Людмила Георгіївна
Rusalkina, Lyudmyla Georgіivna
Keywords: професійна підготовка
англомовна професійна підготовка
підготовленість
медичні заклади вищої освіти
майбутні лікарі
будущие врачи
professional training
English language professional training
English language preparedness
pedagogical conditions
English language professional activity
medical universities
future doctors
Issue Date: 2020
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Русалкіна Л. Г. Теоретико-методичні засади англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Людмила Георгіївна Русалкіна; наук. консультант А. М. Богуш; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2020. – 427 с. : табл.
Abstract: Практичне значення дослідження полягає в тому, що розроблено діагностувальну та експериментальну методики англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів, елективний курс «Англомовно спрямована професійно-мовленнєва діяльність лікаря», програму засідань клубу англійської мови, комунікативного тренінгу; кейс-стаді, рольові й ділові ігри, вправи, ситуативні завдання, мовні ігри тощо. Основні результати експериментального дослідження, зокрема програма елективного курсу, система інтерактивних методів і комунікативних завдань (лекції-візуалізації, лекції з проблемними питаннями, бесіди, дискусії, комплекс мовних і комунікативних вправ, професійно спрямовані мовленнєві ситуації, сценарії рольових і ділових ігор, аналіз проблемних медичних ситуацій тощо) можуть бути використані в освітньому процесі англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів як у медичних закладах вищої освіти, так і в післядипломній освіті лікарів-практиків. The practical importance of the research is that the diagnostic and experimental methods of English-language professional training of future doctors have been developed, the elective course "English-speaking professionally oriented activity of a doctor", the program of meetings of the English language club, communicative training; case studies, role-playing and business games, exercises, situational tasks, language games ect. were applied. The main results of the experimental research, including the elective course program, the system of interactive methods and communicative tasks (lectures-visualizations, lectures with problematic issues, conversations, discussions, complex of linguistic and communicative exercises, vocationally oriented speech situations, scenarios of role and business games, scenarios situations) can be used in the educational process of training future physicians, both in higher education institutions and in the training of practitioners.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7036
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rusalkina Lyudmyla Georgіivna.pdf3.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.