Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7010
Назва: Психологічні фактори готовності майбутніх вчителів трудового навчання до здійснення особистісно-орієнтованого навчання учнів
Інші назви: Psychological factors of the readiness of future teachers of vocational training for the implementation of student-oriented learning
Автори: Яцюк, Марія Валеріївна
Yatsyuk, Maria Valeriyіvna
Ключові слова: психологічна готовність
професійна спрямованість
особистісно-орієнтоване навчання
розвиток особистості
гуманістична спрямованість
psychological readiness
professional orientation
personal-oriented learning
personal development
humanistic orientation
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Яцюк М. В. Психологічні фактори готовності майбутніх вчителів трудового навчання до здійснення особистісно-орієнтованого навчання учнів / М. В. Яцюк // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – №4. – С. 38-41.
Короткий огляд (реферат): У статті подано результати теоретико-експериментального аналізу проблеми дослідження, встановлено, що провідними психологічними факторами готовності майбутніх вчителів трудового навчання до здійснення особистісно-орієнтованого навчання учнів є комунікативна компетентність, самоактуалізація особистості та афілятивна мотивація. . The results of theoretical and experimental analysis of the research problem are presented in the article, and it is established that the leading psychological factors of future teachers' readiness for work-oriented teaching of students are communicative competence, self-actualization of personality and affiliative motivation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7010
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yatsyuk Maria Valeriyіvna 2013 4.pdf379.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.