Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7010
Title: Психологічні фактори готовності майбутніх вчителів трудового навчання до здійснення особистісно-орієнтованого навчання учнів
Other Titles: Психологические факторы готовности будущих учителей трудового обучения к осуществлению личностно-ориентированного обучения учащихся
Psychological factors of the readiness of future teachers of vocational training for the implementation of student-oriented learning
Authors: Яцюк, Марія Валеріївна
Yatsyuk, Maria Valeriyіvna
Яцюк, Мария Валерьевна
Keywords: психологічна готовність
професійна спрямованість
особистісно-орієнтоване навчання
розвиток особистості
гуманістична спрямованість
психологическая готовность
профессиональная направленность
личностно-ориентированное обучение
развитие личности
psychological readiness
professional orientation
personal-oriented learning
personal development
humanistic orientation
гуманистическая направленность
Issue Date: 2013
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Яцюк М. В. Психологічні фактори готовності майбутніх вчителів трудового навчання до здійснення особистісно-орієнтованого навчання учнів / М. В. Яцюк // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – №4. – С. 38-41.
Abstract: У статті подано результати теоретико-експериментального аналізу проблеми дослідження, встановлено, що провідними психологічними факторами готовності майбутніх вчителів трудового навчання до здійснення особистісно-орієнтованого навчання учнів є комунікативна компетентність, самоактуалізація особистості та афілятивна мотивація. В статье представлены результаты теоретико-экспериментального анализа проблемы исследования, установлено, что ведущими психологическими факторами готовности будущих учителей трудового обучения к осуществлению личностно-ориентированного обучения учащихся является коммуникативная компетентность, самоактуализация личности и афилятивна мотивация. The results of theoretical and experimental analysis of the research problem are presented in the article, and it is established that the leading psychological factors of future teachers' readiness for work-oriented teaching of students are communicative competence, self-actualization of personality and affiliative motivation.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7010
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yatsyuk Maria Valeriyіvna 2013 4.pdf379.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.