Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/697
Назва: Формування професійної ідентичності в майбутніх учителів гуманітарних дисциплін
Інші назви: Professional Identity Formation of Future Humanities Teachers
Автори: Падерно, Вікторія Вікторівна

Paderno, Victoria Viktorivna
Ключові слова: ідентичність
професійна ідентичність
самоідентичність
ідентифікація
майбутні вчителі гуманітарних дисциплін
педагогічні умови
identity
professional identity
self-identity
identification
future humanities teachers
pedagogical conditions
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Падерно, В. В. Формування професійної ідентичності в майбутніх учителів гуманітарних дисциплін [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Вікторія Вікторівна Падерно; наук. кер. А. Ф. Линенко; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2017. – 229 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше розкрито феномен «професійна ідентичність майбутніх учителів гуманітарних дисциплін» та його структуру; виявлено критерії та показники, схарактеризовано рівні сформованості професійної ідентичності в майбутніх учителів гуманітарних дисциплін; визначено та науково обґрунтовано педагогічні умови професійної ідентичності майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. The Dissertation is the first one to scientifically disclose the phenomenon of professional identity of future humanities teachers and its structure.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/697
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Падерно Вікторія Вікторівна.pdf3.89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.