Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6964
Назва: Емоційно-комунікативний метод інтенсивного навчання іноземної мови студентів: результати апробації
Інші назви: Эмоционально-коммуникативный метод интенсивного обучения иностранному языку студентов: результаты апробации
Emotional-communicative method of intensive learning of foreign language of students: results of approbation
Автори: Дегірменджі, Еліна Володимирівна
Дегирменджи, Элина Владимировна
Dehirmendzhi, Elina Volodymyrivna
Ключові слова: емоційно-комунікативний метод інтенсивного навчання іноземної мови студентів
психологічні детермінанти
успішність оволодіння іноземною мовою
множинний регресійний аналіз
прогностичний компонент
діагностичний компонент
комунікативні вміння
emotional and communicative method of intensive foreign language learning of students
psychological determinants
success in mastering a foreign language
multiple regression analysis
prognostic component
diagnostic component
communication skills
эмоционально-коммуникативный метод интенсивного обучения иностранному языку студентов
психологические детерминанты
успешность овладения иностранным языком
множественный регрессионный анализ
прогностический компонент
диагностический компонент
коммуникативные умения
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Дегірменджі Е. В. Емоційно-комунікативний метод інтенсивного навчання іноземної мови студентів: результати апробації / Е. В. Дегірменджі // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – №4. – С. 14-18
Короткий огляд (реферат): У статі досліджено ефективність та особливості апробації емоційно-комунікативного методу інтенсивного навчання іноземної мови студентів. Виділено та описано чотири типи оволодіння іноземною мовою студентами: мотиваційний, емоційний, комунікативний та інтелектуальний. За допомогою методу множинного регресійного аналізу виявлено психологічні детермінанти успішності оволодіння іноземною мовою в процесі інтенсивного навчання. The effectiveness and peculiarities of testing the emotional-communicative method of intensity. In addition, students are taught a foreign language. Four types of foreign language mastery are identified and described: motivational, emotional, communicative and intellectual. The method of multiple regression analysis revealed the psychological determinants of the success of mastering a foreign language in the process of intensive learning. В статье исследована эффективность и особенности апробации эмоционально-коммуникативного метода интенсивного обучения иностранному языку студентов. Выделены и описаны четыре типа овладения иностранным языком студентами: мотивационный, эмоциональный, коммуникативный и интеллектуальный. С помощью метода множественного регрессионного анализа выявлены психологические детерминанты успешности овладения иностранным языком в процессе интенсивного обучения.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6964
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dehirmendzhi Elina Volodymyrivna.pdf380.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.