Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6964
Title: Емоційно-комунікативний метод інтенсивного навчання іноземної мови студентів: результати апробації
Other Titles: Эмоционально-коммуникативный метод интенсивного обучения иностранному языку студентов: результаты апробации
Emotional-communicative method of intensive learning of foreign language of students: results of approbation
Authors: Дегірменджі, Еліна Володимирівна
Дегирменджи, Элина Владимировна
Dehirmendzhi, Elina Volodymyrivna
Keywords: емоційно-комунікативний метод інтенсивного навчання іноземної мови студентів
психологічні детермінанти
успішність оволодіння іноземною мовою
множинний регресійний аналіз
прогностичний компонент
діагностичний компонент
комунікативні вміння
emotional and communicative method of intensive foreign language learning of students
psychological determinants
success in mastering a foreign language
multiple regression analysis
prognostic component
diagnostic component
communication skills
эмоционально-коммуникативный метод интенсивного обучения иностранному языку студентов
психологические детерминанты
успешность овладения иностранным языком
множественный регрессионный анализ
прогностический компонент
диагностический компонент
коммуникативные умения
Issue Date: 2013
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Дегірменджі Е. В. Емоційно-комунікативний метод інтенсивного навчання іноземної мови студентів: результати апробації / Е. В. Дегірменджі // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – №4. – С. 14-18
Abstract: У статі досліджено ефективність та особливості апробації емоційно-комунікативного методу інтенсивного навчання іноземної мови студентів. Виділено та описано чотири типи оволодіння іноземною мовою студентами: мотиваційний, емоційний, комунікативний та інтелектуальний. За допомогою методу множинного регресійного аналізу виявлено психологічні детермінанти успішності оволодіння іноземною мовою в процесі інтенсивного навчання. The effectiveness and peculiarities of testing the emotional-communicative method of intensity. In addition, students are taught a foreign language. Four types of foreign language mastery are identified and described: motivational, emotional, communicative and intellectual. The method of multiple regression analysis revealed the psychological determinants of the success of mastering a foreign language in the process of intensive learning. В статье исследована эффективность и особенности апробации эмоционально-коммуникативного метода интенсивного обучения иностранному языку студентов. Выделены и описаны четыре типа овладения иностранным языком студентами: мотивационный, эмоциональный, коммуникативный и интеллектуальный. С помощью метода множественного регрессионного анализа выявлены психологические детерминанты успешности овладения иностранным языком в процессе интенсивного обучения.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6964
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dehirmendzhi Elina Volodymyrivna.pdf380.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.