Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/696
Title: Методика реалізації педагогічних умов підготовки фахівця соціономічної сфери як суб’єкта професійної діяльності
Authors: Віцукаєва, Катерина Михайлівна
Вицукаева, Екатерина Михайловна
Vitsukaіeva, Kateryna Mykhailivna
Keywords: самоосвіта
самореалізація
соціономічна сфера
професійна діяльність
майбутній педагог
соціальний педагог
педагогічні умови
групи принципів
суб’єктна діяльність
проблематизація
гетерогенність
освітня система
лабілізація
монографія
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Віцукаєва К. М. Методика реалізації педагогічних умов підготовки фахівця соціономічної сфери як суб’єкта професійної діяльності / К. М. Віцукаєва // Формування особистості фахівців соціономічної сфери : стратегія і тактика : монографія. Присвячується п’ятнадцятиріччю роботи кафедри соціальної педагогіки, психології та педагогічних інновацій / редкол. : В. В. Корнещук, З. Н. Курлянд, Г. Х. Яворська та [ін.]. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 42-97
Abstract: Висвітлено актуальне питання, що стосується підготовки фахівців соціономічної сфери як суб’єкта професійної діяльності. Розкрити педагогічні умови підготовки. Вихідними принципами модернізації підготовки майбутнього соціального педагога як суб’єкта професійної діяльності у ВНЗ були визначені дві групи принципів : організаційні та методичні. Розкрити ідеї філософської і педагогічної антропології, гуманістичної філософії та психології. Інформація про принцип діалогічності й проблемності, який необхідний під час реалізації функцій дидактичного комунікативного впливу педагога. Дано висновок на освітню систему в цілому, орієнтовану на розвиток особистості, що самоактуалізується, особистості вільної й активної, відкритої до світу, яка приймає цей світ у всій його складності й різноманітності. Досліджено, що в модулюванні процесу підготовки студентів до суб’єктної діяльності можуть бути виділені блоки – етапи, кожний із яких ми співвідносимо зі структурою суб’єктної діяльності й вивченням тієї або тієї соціально-педагогічної дисципліни, проходженням соціально-педагогічної практики, а головне розробленим нами експериментальним спецкурсом «Основи суб’єктної діяльності майбутнього соціального педагога», враховуючи їх можливості в підготовці майбутніх фахівців як суб’єктів професійної діяльності. Розроблена структурно-функціональна модель підготовки майбутнього соціального педагога як суб’єкта професійної діяльності. Проведене дослідження не вичерпує всіх аспектів проблеми професійної підготовки майбутнього педагога, як суб’єкта професійної діяльності.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/696
Appears in Collections:Кафедра педагогічних технологій початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Віцукаєва К .pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.