Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/696
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВіцукаєва, Катерина Михайлівна-
dc.contributor.authorVitsukaіeva, Kateryna Mykhailivna-
dc.date.accessioned2018-10-17T11:45:40Z-
dc.date.available2018-10-17T11:45:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВіцукаєва К. М. Методика реалізації педагогічних умов підготовки фахівця соціономічної сфери як суб’єкта професійної діяльності / К. М. Віцукаєва // Формування особистості фахівців соціономічної сфери : стратегія і тактика : монографія. Присвячується п’ятнадцятиріччю роботи кафедри соціальної педагогіки, психології та педагогічних інновацій / редкол. : В. В. Корнещук, З. Н. Курлянд, Г. Х. Яворська та [ін.]. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 42-97uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/696-
dc.description.abstractВисвітлено актуальне питання, що стосується підготовки фахівців соціономічної сфери як суб’єкта професійної діяльності. Розкрити педагогічні умови підготовки. Вихідними принципами модернізації підготовки майбутнього соціального педагога як суб’єкта професійної діяльності у ВНЗ були визначені дві групи принципів : організаційні та методичні. Розкрити ідеї філософської і педагогічної антропології, гуманістичної філософії та психології. Інформація про принцип діалогічності й проблемності, який необхідний під час реалізації функцій дидактичного комунікативного впливу педагога. Дано висновок на освітню систему в цілому, орієнтовану на розвиток особистості, що самоактуалізується, особистості вільної й активної, відкритої до світу, яка приймає цей світ у всій його складності й різноманітності. Досліджено, що в модулюванні процесу підготовки студентів до суб’єктної діяльності можуть бути виділені блоки – етапи, кожний із яких ми співвідносимо зі структурою суб’єктної діяльності й вивченням тієї або тієї соціально-педагогічної дисципліни, проходженням соціально-педагогічної практики, а головне розробленим нами експериментальним спецкурсом «Основи суб’єктної діяльності майбутнього соціального педагога», враховуючи їх можливості в підготовці майбутніх фахівців як суб’єктів професійної діяльності. Розроблена структурно-функціональна модель підготовки майбутнього соціального педагога як суб’єкта професійної діяльності. Проведене дослідження не вичерпує всіх аспектів проблеми професійної підготовки майбутнього педагога, як суб’єкта професійної діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсамоосвітаuk
dc.subjectсамореалізаціяuk
dc.subjectсоціономічна сфераuk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.subjectмайбутній педагогuk
dc.subjectсоціальний педагогuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectгрупи принципівuk
dc.subjectсуб’єктна діяльністьuk
dc.subjectпроблематизаціяuk
dc.subjectгетерогенністьuk
dc.subjectосвітня системаuk
dc.subjectлабілізаціяuk
dc.subjectмонографіяuk
dc.titleМетодика реалізації педагогічних умов підготовки фахівця соціономічної сфери як суб’єкта професійної діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра педагогічних технологій початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Віцукаєва К .pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.