Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6944
Назва: Стан розвитку зв’язного мовлення у процесі образотворчої діяльності дітей дошкільного віку
Інші назви: Состояние развития связной речи старших дошкольников в процессе изобразительной деятельности
The level of developing coherent speech of senior preschoolers in graphic activity
Автори: Баранова, Вероніка Володимирівна
Баранова, Вероника Владимировна
Baranova, Veronika Volodymyrivna
Ключові слова: зв’язне мовлення
критерій
образотворча діяльність
діти
старший дошкільний вік
связная речь
критерий
изобразительная деятельность
дети
старший дошкольный возраст
coherent speech
criterion
graphic activity
children
senior preschool age
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Баранова В. В. Стан розвитку зв’язного мовлення у процесі образотворчої діяльності дітей дошкільного віку / В. В. Баранова // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2013. – № 3. – С. 10-13.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто стан розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в образотвор-чій діяльності. Проведено аналіз отриманих результатів. The article studies the level of development of senior preschoolers' coherent speech; analyzes obtained results. В статье изучен уровень развития связной речи детей старшего дошкольного возраста. Проанализировано полученные данные.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6944
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf589.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.