Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6944
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБаранова, Вероніка Володимирівна-
dc.contributor.authorБаранова, Вероника Владимировна-
dc.contributor.authorBaranova, Veronika Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2020-03-11T13:03:07Z-
dc.date.available2020-03-11T13:03:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБаранова В. В. Стан розвитку зв’язного мовлення у процесі образотворчої діяльності дітей дошкільного віку / В. В. Баранова // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2013. – № 3. – С. 10-13.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6944-
dc.description.abstractУ статті розглянуто стан розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в образотвор-чій діяльності. Проведено аналіз отриманих результатів. The article studies the level of development of senior preschoolers' coherent speech; analyzes obtained results. В статье изучен уровень развития связной речи детей старшего дошкольного возраста. Проанализировано полученные данные.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectзв’язне мовленняuk
dc.subjectкритерійuk
dc.subjectобразотворча діяльністьuk
dc.subjectдітиuk
dc.subjectстарший дошкільний вікuk
dc.subjectсвязная речьuk
dc.subjectкритерийuk
dc.subjectизобразительная деятельностьuk
dc.subjectдетиuk
dc.subjectстарший дошкольный возрастuk
dc.subjectcoherent speechuk
dc.subjectcriterionuk
dc.subjectgraphic activityuk
dc.subjectchildrenuk
dc.subjectsenior preschool ageuk
dc.titleСтан розвитку зв’язного мовлення у процесі образотворчої діяльності дітей дошкільного вікуuk
dc.title.alternativeСостояние развития связной речи старших дошкольников в процессе изобразительной деятельностиuk
dc.title.alternativeThe level of developing coherent speech of senior preschoolers in graphic activityuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf589.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.