Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6901
Назва: Особливості діагностики емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів у контексті різних науково-теоретичних підходів
Автори: Коваленко, Вікторія Євгенівна
Kovalenko, Viktoriia
Ключові слова: емоційний розвиток
розумова відсталість
діагностування
показники емоційного розвитку
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Коваленко В. Є. Особливості діагностики емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів у контексті різних науково-теоретичних підходів / В. Є. Коваленко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – № 1-2. – С. 48-51.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено особливості діагностування емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів у контексті психодинамічного, поведінкового та діяльнісного підходів до цього процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6901
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovalenko.pdf394.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.