Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6901
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваленко, Вікторія Євгенівна-
dc.contributor.authorKovalenko, Viktoriia-
dc.date.accessioned2020-03-10T13:47:26Z-
dc.date.available2020-03-10T13:47:26Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКоваленко В. Є. Особливості діагностики емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів у контексті різних науково-теоретичних підходів / В. Є. Коваленко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – № 1-2. – С. 48-51.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6901-
dc.description.abstractУ статті висвітлено особливості діагностування емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів у контексті психодинамічного, поведінкового та діяльнісного підходів до цього процесу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectемоційний розвитокuk
dc.subjectрозумова відсталістьuk
dc.subjectдіагностуванняuk
dc.subjectпоказники емоційного розвиткуuk
dc.titleОсобливості діагностики емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів у контексті різних науково-теоретичних підходівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalenko.pdf394.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.