Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6901
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Вікторія Євгенівна-
dc.contributor.authorKovalenko, Viktoriia-
dc.date.accessioned2020-03-10T13:47:26Z-
dc.date.available2020-03-10T13:47:26Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКоваленко В. Є. Особливості діагностики емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів у контексті різних науково-теоретичних підходів / В. Є. Коваленко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – № 1-2. – С. 48-51.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6901-
dc.description.abstractУ статті висвітлено особливості діагностування емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів у контексті психодинамічного, поведінкового та діяльнісного підходів до цього процесу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectемоційний розвитокuk
dc.subjectрозумова відсталістьuk
dc.subjectдіагностуванняuk
dc.subjectпоказники емоційного розвиткуuk
dc.titleОсобливості діагностики емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів у контексті різних науково-теоретичних підходівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovalenko.pdf394.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.