Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6890
Назва: Застосування асоціативного методу у роботі практичного психолога дитячого центру (на прикладі УДЦ «Молода гвардія»)
Інші назви: Use of association methods in the work of child center’s practical psychologist (by the example of UCC “Moloda hvardiia”)
Автори: Цибух, Людмила Миколаївна
Tsibukh, Liudmyla Mykolaivna
Ключові слова: association method
children
teenagers
Ukrainian child's center "Molodaya Hvardiya"
metaphorical conceptual maps
асоціативний метод
діти
підлітки
Український дитячий центр «Молода гвардія»
метафоричні асоціативні карти
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Цибух Л. М. Застосування асоціативного методу у роботі практичного психолога дитячого центру (на прикладі УДЦ «Молода гвардія») / Л. М. Цибух // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 12. – С. 212-215.
Короткий огляд (реферат): The article discusses the features of associative method, its use in experimental, social psychology, psychoanalysis, psychology of personality, in criminology. It was determined on the basis of conducted theoretical analysis that the efficiency of the association method is caused by the following factors: automatic nature of the association, correlation of associations with human physiological responses and low capacity of associations’ management by people. The peculiarities of the metaphorical use of conceptual maps and major issues in which they can be used in work with children and adults were identified. The use of such maps in the work of a child center’s practical psychologist was justified (they allow to identify the problem of a child or a teenager in a short period of time). У статті розглядаються особливості асоціативного методу, його застосування в експериментальній, соціальній психології, психоаналізі, психології особистості, у кримінології. Визначається роль метафоричних асоціативних карт у роботі практичного психолога та основні проблеми, при яких їх можна застосовувати у роботі з дітьми та дорослими. Обґрунтовано використання таких карт у роботі практичного психолога дитячого центру (дозволяють за короткий час виявити проблему дитини або підлітка). На конкретних прикла- дах показана ефективність застосування асоціативних карт у роботі з дітьми та підлітками в Українському дитячому центрі «Молода гвардія».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6890
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tsybukh.pdf231.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.