Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6890
Title: Застосування асоціативного методу у роботі практичного психолога дитячого центру (на прикладі УДЦ «Молода гвардія»)
Other Titles: Использование ассоциативного метода в работе практического психоло- га детскогог центра (на примере работы УДЦ «Молодая гвардия»)
Use of association methods in the work of child center’s practical psychologist (by the example of UCC “Moloda hvardiia”)
Authors: Цибух, Людмила Миколаївна
Цибух, Людмила Николаевна
Tsibukh, Liudmyla Mykolaivna
Keywords: association method
children
teenagers
Ukrainian child's center "Molodaya Hvardiya"
metaphorical conceptual maps
асоціативний метод
діти
підлітки
Український дитячий центр «Молода гвардія»
метафоричні асоціативні карти
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Цибух Л. М. Застосування асоціативного методу у роботі практичного психолога дитячого центру (на прикладі УДЦ «Молода гвардія») / Л. М. Цибух // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 12. – С. 212-215.
Abstract: The article discusses the features of associative method, its use in experimental, social psychology, psychoanalysis, psychology of personality, in criminology. It was determined on the basis of conducted theoretical analysis that the efficiency of the association method is caused by the following factors: automatic nature of the association, correlation of associations with human physiological responses and low capacity of associations’ management by people. The peculiarities of the metaphorical use of conceptual maps and major issues in which they can be used in work with children and adults were identified. The use of such maps in the work of a child center’s practical psychologist was justified (they allow to identify the problem of a child or a teenager in a short period of time). У статті розглядаються особливості асоціативного методу, його застосування в експериментальній, соціальній психології, психоаналізі, психології особистості, у кримінології. Визначається роль метафоричних асоціативних карт у роботі практичного психолога та основні проблеми, при яких їх можна застосовувати у роботі з дітьми та дорослими. Обґрунтовано використання таких карт у роботі практичного психолога дитячого центру (дозволяють за короткий час виявити проблему дитини або підлітка). На конкретних прикла- дах показана ефективність застосування асоціативних карт у роботі з дітьми та підлітками в Українському дитячому центрі «Молода гвардія».
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6890
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsybukh.pdf231.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.