Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6885
Назва: Особливості прояву комунікативної толерантності у підлітків з повних та неповних родин в умовах рекреації
Інші назви: Особенности проявления коммуникативной толерантности у подростков из полных и неполных семей в рекреационный период
Peculiarities of manifestation of communicative tolerance of adolescents from two- and single-parent families under conditions of recreation
Автори: Розіна, Ірина Володимирівна
Розина, Ирина Владимировна
Rozina, Irina Volodymyrivna
Яковлева, К. А.
Ключові слова: adaptation
intolerance
communicativeness
teenagers’ age
recreation
tolerance
адаптація
інтолерантність
комунікативність
підлітковий вік
рекреація
толерантність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Розіна І. В. Особливості прояву комунікативної толерантності у підлітків з повних та неповних родин в умовах рекреації / І. В. Розіна, К. А. Яковлева // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 12. – С. 189-195.
Короткий огляд (реферат): The article deals with communicative tolerance of adolescent’s from two- and single-parent families under the conditions of recreation. Communicative tolerance is considered as a characteristic feature of personality’s attitude towards people; it shows the degree of tolerance to his/her partners’ views, mental states, qualities and actions which are unpleasant or unacceptable for him/her. It reflects the factors of education, communicative experience of a personality and its various manifestations, such as culture, values, needs, interests, attitudes, character, temperament, habits, thinking peculiarities. У статті розкривається проблема комунікативної толерантності у підлітків з повних та неповних родин в умовах рекреації. Розглядається здатність підлітків приймати чи не приймати індивідуальність інших людей, тенденцію оцінювати людей, виходячи з власного «Я», в якій мірі вони вміють приховувати або згладжувати неприємні враження при зіткненні з некомунікабельними якостями людей, в якій мірі вони терпимі до дискомфортних станів оточуючих, як проявляється толерантність та інтолерантність до людини, які їхні адаптаційні здатності у взаємодії з людьми. У статті описаний психологічний тренінг, що направлений на підвищення та формування комунікативної толерантності у підлітків з повних та неповних родин в умовах рекреації, який складається з 7 занять, тривалість кожного заняття 60-80 хвилин. Доведено, що розроблений тренінг є ефективним для формування комунікативної толерантності у підлітків в умовах рекреації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6885
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozina, Yakovleva.pdf302 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.