Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6885
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРозіна, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorРозина, Ирина Владимировна-
dc.contributor.authorRozina, Irina Volodymyrivna-
dc.contributor.authorЯковлева, К. А.-
dc.date.accessioned2020-03-06T08:53:43Z-
dc.date.available2020-03-06T08:53:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРозіна І. В. Особливості прояву комунікативної толерантності у підлітків з повних та неповних родин в умовах рекреації / І. В. Розіна, К. А. Яковлева // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 12. – С. 189-195.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6885-
dc.description.abstractThe article deals with communicative tolerance of adolescent’s from two- and single-parent families under the conditions of recreation. Communicative tolerance is considered as a characteristic feature of personality’s attitude towards people; it shows the degree of tolerance to his/her partners’ views, mental states, qualities and actions which are unpleasant or unacceptable for him/her. It reflects the factors of education, communicative experience of a personality and its various manifestations, such as culture, values, needs, interests, attitudes, character, temperament, habits, thinking peculiarities. У статті розкривається проблема комунікативної толерантності у підлітків з повних та неповних родин в умовах рекреації. Розглядається здатність підлітків приймати чи не приймати індивідуальність інших людей, тенденцію оцінювати людей, виходячи з власного «Я», в якій мірі вони вміють приховувати або згладжувати неприємні враження при зіткненні з некомунікабельними якостями людей, в якій мірі вони терпимі до дискомфортних станів оточуючих, як проявляється толерантність та інтолерантність до людини, які їхні адаптаційні здатності у взаємодії з людьми. У статті описаний психологічний тренінг, що направлений на підвищення та формування комунікативної толерантності у підлітків з повних та неповних родин в умовах рекреації, який складається з 7 занять, тривалість кожного заняття 60-80 хвилин. Доведено, що розроблений тренінг є ефективним для формування комунікативної толерантності у підлітків в умовах рекреації.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectadaptationuk
dc.subjectintoleranceuk
dc.subjectcommunicativenessuk
dc.subjectteenagers’ ageuk
dc.subjectrecreationuk
dc.subjecttoleranceuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectінтолерантністьuk
dc.subjectкомунікативністьuk
dc.subjectпідлітковий вікuk
dc.subjectрекреаціяuk
dc.subjectтолерантністьuk
dc.titleОсобливості прояву комунікативної толерантності у підлітків з повних та неповних родин в умовах рекреаціїuk
dc.title.alternativeОсобенности проявления коммуникативной толерантности у подростков из полных и неполных семей в рекреационный периодuk
dc.title.alternativePeculiarities of manifestation of communicative tolerance of adolescents from two- and single-parent families under conditions of recreationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozina, Yakovleva.pdf302 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.